Bij mij is de uitslag: PvdA Groenlinks SP Partij voor de Dieren Ik stem altijd op de PvdA dus dat klopt wel.
Bij mij komt er ook SP uit...maarre of ik daar zo vrolijk van word... eens kijken op hun eigen pagina.. je hebt trouwens nog een stemwijzer..ff navragen wat die ook alweer was... www.stemkompas.nl Die is wat uitgebreider
dan ga ik die zo even proberen want bij mij kwam hij op wilders uit maar ik vind dat zo'n engerd dat ik liever daar niet opstem ondanks hij ook goede punten heeft. en de vvd waar ik wel op zou kunnen stemmen kwam juist naar voren als de partij waar ik niet op moest stemmen. dus nu weet ik het helemaal niet meer en om niet te gaan stemmen vind ik zonde omdat het bijna het enige is waar je invloed op kan hebben.
dan ga ik die zo even proberen want bij mij kwam hij op wilders uit maar ik vind dat zo'n engerd dat ik liever daar niet opstem ondanks hij ook goede punten heeft. en de vvd waar ik wel op zou kunnen stemmen kwam juist naar voren als de partij waar ik niet op moest stemmen. dus nu weet ik het helemaal niet meer en om niet te gaan stemmen vind ik zonde omdat het bijna het enige is waar je invloed op kan hebben.
ik kwam op fortuyn en groep wilders uit wist niet dat ik daar ooit op uit zou komen. dacht iets van pvda ofzo, maar daar heb ik helemaal niets mee volgens de stemwijzer.
Bij mij kwam er PVDA uit maar ik weet het nog niet. De punten zorg en scholing staan momenteel heel hoog bij mij dus we houden het in de gaten .
De meeste zijn erg links zie ik, nou, ik ben helemaal rechts volgens de stemwijzer, en dat klopt ook wel . Nu nog de partijprogamma's doorkijken.
Haha, Ik had als eerste CDA staan, dan VVD en dan lijst Wilders, nou als ik ergens niet op stem dan is het wel op die wapperende blonde manen van Wilders!
Bij Kieskompas.nl komt er ook Christenunie uit! Dus ik zit helemaal goed... Mooie site trouwens... Het valt me trouwens wel op dat weinig mensen hier uitleggen waarom ze afwijken van het stemadvies van de sites (behalve het blonde wapperende haar van Wilders, hahaha). Eigenlijk ben ik daar wel heel nieuwsgierig naar......
Ik heb 'm net gedaan en kom op Groenlinks uit. Klopt precies Toch fijn, zo'n bevestiging. En het kieskompas geeft hetzelfde aan. Had ik me dus goed ingelezen!
wilders met een minimaal verschil op de 2e plaats vvd... en tja je moet natuurlijk niet gaan stemmen omdat iemand zijn uiterlijk je niet aanstaat beter kun je dan kijken of diegene de ballen zou hebben om proberen door te duwen waar hij(zij) voor staat zonder zich in een hoekje te laten duwen en me dunkt dat wilders al geruime tijd laat zien dat hij zich niet onder laat sneeuwen...dus tja of ie nu naar de kapper gaat of niet. kijk naar hetgeen een partij voor staat en niet of iemand wel of niet uiterlijk aantrekkelijk is....
Ben ik het helemaal mee eens...je hoeft niet met hem naar bed hoor als je op hem stemt dus het maakt niks uit