Bij stemwijzer kwam ik op d 66 bij kieskompas op pvda (hier had ik op gestemd als ik had mogen stemmen) Maar het maakt niets uit want ik mag toch niet stemmen 8)
Door de stemwijzer en het kieskompas ben ik aan het twijfelen gebracht. Ik was ervan overtuigd dat ik vvd zou stemmen, maar op beide sites kom ik toch meer overeen met Fortuyn. Ik weet het nog niet.
Op beide sites PvdA en SP, ik neig meer naar SP omdat ik Wouter Bos niet heel echt vind overkomen. Maar ga eerst de partijprogramma's goed doorlezen en beslis daarna
Ik kom uit op: 1. SP 2. Lijst Fortuyn Mmmmmmmmmmmm, ik ga niet stemmen want ik woon op Aruba, maar opzich... nou ja ik heb eigen geen idee moet ik heel eerlijk bekennen!
Bij mij kwam CU op de eerste plaats en die gaat 't ook worden, maar dat wist ik ook wel zonder stemwijzer, wel maf dat 't overeen komt. Ik vind het wel vreemd hoor, dat ze na 30 vragen al zouden weten op wie je moet stemmen...
Er hangt een professionele banner aan mijn voorgevel: Kies Partij voor de Dieren. Ik kies dus Partij voor de Dieren. Zou niets anders willen. Wij mensen redden het wel, maar wie geeft de dieren een stem?