Goed passende bh's

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 29 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Vandaag dag 3 in mijn speurtocht naar een goed passende bh. Ben behoorlijk wat afgevallen en toch ook ouderdom speelt mee. En na jaren borstvoeding heb ik model theezakje.. Maarja vind maar eens een mooie bh daarvoor. Ik heb al veel online besteld en teruggestuurd. Ook ben ik al geweest bij Hunkemoller, Livera, Lincherie. En nu bij de Bijenkorf maar 1 gekocht. Primadonna twist. Zat het beste maar toch ook niet helemaal vullende bovenaan als ik zit. Dat merk ik nu ik hem thuis aan heb..

70E heb ik. Een cupmaat kleiner kan echt niet. Een omvang groter soms wel maar dan zit de cup niet mooi. Of het zit wel mooi maar dan totaal geen ondersteunend gevoel.

Welke merken hebben jullie en waar zijn jullie tevreden over.

Dus tja ik heb nu een bh maar zoek eigenlijk nog wat beters...
    Wie heeft er tips? Of is dit het issue gewoon bij ouderdom wordende vrouwen, de bh's zitten minder mooi..

2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Ik zou naar een goede speciaalzaak gaan. Met een goede adviseur.

olleke vindt dit leuk.
  3. Lieke2022

Lieke2022 Fanatiek lid

17 mei 2022
    3.151
    3.159
    113
    Vrouw
    Ik zweer al jaren bij AnnaDiva! Site met meerdere merken. Volgens mij hebben ze ook fysieke winkels. Kost wat meer, maar zitten heerlijk en gaan jaren mee.

Baileyy vindt dit leuk.
  4. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ja daar ben ik ook geweest. 2 verschillende zelfs. Nu dus uitgekomen bij Primadonna omdat ik die vroeger ook altijd had. Maar nu ik hem thuis aanheb, ben ik toch niet zo tevreden over de pasvorm.

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Dat is vervelend. Misschien teruggaan naar die winkel en dat aangeven.
    Heb je ook met voorgevormde cups geprobeerd? Helpt dat niet om ze wat meer vol te maken?

6. LesGra

LesGra Bekend lid

2 jun 2017
    529
    350
    63
    Vrouw
    Ik zou naar een goede speciaalzaak gaan.
    Hier een paar weken terug ook even een paar nieuwe bh's aangeschaft. Hoewel al jaren een 75E, is het na 2 kinderen en borstvoeding ook van boven niet meer zo vol als het was. Uiteindelijk bleek ik bepaalde bh's in bepaalde merken juist nodig te hebben in 80D.
    Het ligt er natuurlijk ook maar net aan waar je naar zoekt. Zo heb ik een prachtige basic rode Calvin Klein t-shirt bh in 80D. Maar een push up van een ander merk wel weer in 75E.
    Persoonlijk zou ik de hunkemoller echt overslaan. Lincherie ga ik hier in het dorp niet eens naar binnen. Ik vind het zelf heel fijn te weten dat als ik een bepaald merk heb wat goed zit, ik die later ook weer zou kopen.

7. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ja ik ga ook terug. Ik vind het gewoon net niet fijn. En voor €90,- mag dat toch wel lijkt me..
    Maar in de winkel na tig gepast te hebben, zat deze bh toch wel het beste.. dus dat maakt me wel wat moedeloos.

8. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik had dus altijd Primadonna. Nu echt van allerlei merken modlen gepast. Maar ik weet het niet meer.
    Ben echt bij een goede speciaalzaak geweest en daar de halve winkel gepast. Net wat je zegt; maat groter, andere omvang. Verschilt per merk.
    Beste kwam de primadonna uit de bus. Maar nu thuisna een middagje aan vind ik hem toch niet zo fijn. Alsof ie toch wat te ruim zit qua cup. Terwijl cup kleiner echt niet kon.

9. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Bh’s van Marie Jo vind ik heel fijn. Zitten hier altijd perfect!

10. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Ik heb de laatste jaren ook altijd hetzelfde model van prima donna. Belachelijk duur, maar zit perfect.
    Jammer dat het toch net niet goed zit. Ik merk wel dat ze iets ruimer worden door het dragen, maar ja, om dat uit te proberen met een kleinere cupmaat is wel erg duur..
    Succes met je zoektocht

11. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Primadonna geeft ook veel steun en dat vind ik wel prettig. Nadeel is dan weer dat ze ook 'veel bh' zijn, veel stof om je borst wat ik nu dus toch iets minder fijn vind.. Maat kleiner in de winkel was echt te klein.. Dan moet ik naar een ander merk, maarja als je die ondersteuning van Primadonna gewend bent
    Ik vind het maar lastig..

Deel Deze Pagina