Ik zoek voor mijn dochter een hele gewone simpele zwarte effen bikini met triangel bovenstukje. Het liefste wil ze die van Calvin Klein. Heb er daar vier van besteld maar er zitten hele gekke cupnaden en vullingen in die zij met haar 12 jaar nog lang niet opvult en dan valt dat topje echt heel gek (achterlijk overigens dat ze die bikini's voor die leeftijd zo maken, want zijn gewoon kindermaten...). Ik ben nu dus op zoek naar een normale zwarte bikini waarvan het topje wel gevoerd is... Wie o wie heeft een tip?
welke maat zoek je? kinder of toch kleine damesmaat? Decathlon heeft wel wat. https://nl.oneill.com/collections/zwemkleding-meisjes?page=4&pf_m_%3A%3Aitp-core%3A%3ASubItemGroup=Bikini+Sets , maar misschien is oneill meer wat voor haar? hoewel die iets minder simpel zijn. Met een gekleurd randje eraan?
Tja,maat 152 of 164. En hij moet echt gewoon helemaal zwart zijn... ze is noga kieskeurig... dus geen randjes of bloemetjes oid. Gewoon helemaal effen zwart (en dat is ook precies de moeilijkheid )
Zou misschien h&m damesmaat 32 passen? Daar heb je ontzettend veel keus in zwarte bikini’s, ook veel met voering (maar zonder cup).
I know! Er is echt altijd wel iets aan te vinden: gesmockt, gestippeld, gekleurd, te sexy, te sportief...
Mijn dochter heeft er 1 van de Hema, maat xs. Zit prima in sluit goed aan bij het bovenstuk. Zit alleen wel een klein ribbetjes. Er zit wel wat vulling in, maar die kun je eruit halen (Komt wel van de damesafdeling)