In de buurt van Alkmaar. Heel lief! Maar er zijn meerdere verkooppunten in de buurt, dus ik denk dat ik morgen ga rond bellen of er ergens een 'test model' is.
Net de micro step getest. Helaas is dat ook niet met een stuur met stuurfunctie, maar leunend sturen. Nu weet ik ook zeker dat mijn dochter dat niet kan. Ik zoek dus echt een stevige step met drie wielen voor "grote" kinderen waarbij je nog met het stuur kan sturen.
Zou zo’n tweewieler met luchtbanden niet werken? Die hebben veel meer stabiliteit dan zo’n klein stepje. Maar dan blijft hij niet staan, dus weet niet of het haar zal lukken. Maar wie weet het proberen waard.
Nee, helaas.. het gaat juist om de onderkant die niet om mag vallen als ze 1 been omhoog doet om te steppen. Ik heb contact gehad met een steppen winkel en waarschijnlijk bestaan er voor haar lengte geen 3 wiel steppen meer die een stuurbaar stuur hebben. Nu kwam ik bij toeval een leuke aanbieding tegen van die scoot and ride steppen en heb ik er twee kunnen bestellen voor 120 euro (1a grootste en grootste model), dan gaan we toch maar oefenen en als het echt niet gaat, doe ik ze retour of zal ik zelfs via marktplaats waarschijnlijk geen verlies maken.