Smal vallende broeken jongens

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Fransa, 18 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fransa

Fransa Niet meer actief

Nou, gisteren aan het winkelen geweest voor mijn jongens.
    De oudste is qua lengtemaat inmiddels toe aan maat 110 maar tsjongejonge zeg volgens mij denken de kinderkledingfabrikanten dat de kinderen met een paar extra cm in de lengte ook gelijk een paar cm in de breedte groeien... Die van mij is het afgelopen jaar zeker in de lengte gegroeid maar in gewicht nog geen kg aangekomen.. Dus met als resultaat dat zijn nieuwe broeken allemaal megawijd van boven zijn.

Iemand nog tips voor betaalbare kledingmerken die broeken hebben die smal vallen van boven? Liever wel met een normale pijp want zoonlief houdt helemaal niet van broeken die strak zitten om z'n benen...

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier vallen broeken ook standaard veel te breed, ook al is M. helemaal niet mager ofzo.

De broeken van de WE en dan slim fit zitten hier wel altijd heel mooi (en regelmatig is daar de aanbieding 2e broek 50% korting).

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    De broeken van de primark vallen lekker smal net als c&a ;)

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Name it en dan de slimfit modellen.

5. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd letten op slimfit, name it heeft die bijvoorbeeld. En volgens mij zelfs de Hennes ook.

Wat ook smal valt is Imps & Elfs, Blue Rebel en Tumble 'n Dry. Maar wellicht vind je dat te duur.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    We! Ben daar zo blij mee, zitten hier super.

7. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

C&A en de 'small fitt' broeken van H&M. En soms ook de spijkerbroeken van V&D. Heb hetzelfde probleem, alles zakt af. Een riem doet trouwens ook wonderen ;)

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hier altijd de slim-fit modellen van Name-it. Neem al niet eens de moeite meer om ergens anders te gaan winkelen/kijken .

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind de slimfit van de H&M erg breed in de taille.. Moet hier helemaal aangesnoerd worden, terwijl de benen dan wel mooi smal zijn.

10. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    C&a inderdaad en sommige broeken van de h&m. Toevallig daar laatst wat zomerbroeken gekocht en die vallen heerlijk smal.

Lees verder even mee ;)

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier vaak Name It, WE en Cars broeken. Allemaal de Slimfit variant. Zitten als gegoten.

13. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Idd zara!

14. mona23

mona23 Niet meer actief

Hema slimfit, en WE super slimfit of zoals laatst bij kruidvat een skinny broek gekocht. Misschien zijn ze er nog.

15. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    C&A slimfit, sommige hema modellen. Oh, we hebben er 2 van de wibra. Die vallen erg smal (met verstelband) en doen qua kwaliteit niet onder voor die andere broeken.

16. Fransa

Fransa Niet meer actief

Maar vallen die slimfit van bijv. WE dan ook smal om de benen? Want dat vindt hij helemaal niet fijn namelijk. Dan roept hij gelijk dat de broek te klein is enzo...
    Een riem heb ik wel maar als hij een iets korter shirt aan heeft zie je toch echt dat die broek veel te wijd is. Vind het gewoon niet mooi...
    Maar bij Name-It en Zara eens kijken dan maar...

17. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Zara valt smal.

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Slimfit van de hema zit voor ons zoontje het beste.
    Smal in de taille en niet te strak om de benen.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zara heeft soms idd ook smalle broeken, hoewel ik die ook flink moet aansnoeren.
    Bij de Hema heb ik nog geen een goede kunnen vinden, de slimfit zijn mijn zoontje ook te wijd. Bij de benen prima overigens.
    De WE ga ik ook eens proberen:)

Deel Deze Pagina