Step of stuntstep?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Baileyy, 2 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Bij ons op de camping hebben heel veel kinderen een step, zo'n stuntstep met kleine wieltjes of een stapje dat je i kan klappen. Mijn zoon van 7 wil er ook 1. Maar als ik even Google zie ik zoveel verschillende. Van 50 tot 140 euro... Waar moet ik nou op letten? Wat maakt een prijsverschil?
    En wat is een goede aankoop?

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Mijn oudste dochter had een inklapbare step. Die was goedkoop, maar niet super stevig. Sinds een jaar heeft ze een stunt step. Ik heb gezocht op de kleur die ze wilde en ik wilde dat hij op slot kon, dus er moest een ‘gat’ zijn waar het slot door heen kon. Vervolgens gezocht naar een die we goed geprijsd vonden. Het is er een van Razor geworden (model Beast). Hij is een stuk steviger dan een inklapbare step (logisch ook ;)).

Ik zou voor een stunt step gaan. :)

Baileyy vindt dit leuk.
  3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.993
    6.743
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn oudste zoon had een inklapbare step, maar we hebben een skatebaan in onze wijk en hij wilde met vriendjes gaan stunten daar met stepjes, dat werkte niet goed met de gewone step. Nu hebben we van marktplaats een tweedehands stuntstep van 20€ en dat gaat prima. Een vriendje heeft de step van de decathlon en die zijn daar heel tevreden over.

Ik zou er zelf niet meteen 100+ euro aan uitgeven als ik niet zeker wist dat het een succes ging worden.

Baileyy vindt dit leuk.
  4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier ook een stuntstep van Decathlon!! Niet kapot te krijgen.

Baileyy vindt dit leuk.
  5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Hier een met iets grotere wielen van decathlon. En hij kan 100 kg dragen, handig voor ons om broodjes te halen op vakantie haha
    En hij kan ingeklapt worden en t stuur is in hoogte verstelbaar, kan lang mee dus
    Prima ding, gaat hier al een paar jaar mee

6. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Wij gaan zo even kijken bij de Decathlon. Kijken of hij dat wat vindt!

Deel Deze Pagina