Step voor een 2 jarige

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal26, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ons jongste dochtertje is 31 juli jarig.
    We wisten niet wat we moesten geven, maat gisteren sprak ik een vriendin, die heeft een een tweeling, twee meisjes.
    Ze had op hun 2e verjaardag allebei een step gegeven.
    Een step vanaf 2 jaar, ze konden er al heel snel op vooruit.
    Hebben jullie nog ervaringen ermee? Ik heb al een hele leuke gezien.

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Het gaat om deze step, die heeft die vriendin ook gekocht toen Kundo Scooter pink | Kindersteppen.nl

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Onze dochter heeft een paar weken terug van opa & oma een step gekregen. Ze is nu bijna 2,5 jaar.
    Eerst was het even moeilijk. Nu komt zo goed vooruit.

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Onze dochter heeft 'm voor d'r derde verjaardag gehad van oma & opa. Toen kon ze er direct op weg. Ze heeft de Puky, met twee wieltjes achter. Gaat je dochter naar KDV of PSZ? Misschien vragen of ze daar al iets met een step doet?

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Kan prima. Maar heeft ze al een loopfietsje? Want dat is ook goed om straks te leren fietsen. Maar dat zou je ook nog goed met 3 jaar kado kunnen doen.

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ze zit niet op de psz, en ze gaan hier met 2.5 jaar naar de psz.
    Maar ze heeft wel geprobeerd op de step van die tweeling en ik denk dat ze er snel op vooruit kan.
    Een loopfiets hebben wel al van pucky, alleen dan moet ze nog even wachten is nog te groot voor haar.

7. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Een step is heel goed te doen met 2 jaar. Hier stepte de jongste er al eerder op, omdat de oudste er eentje had.
    Leuk kado!

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat een leuk stepje. Daar kunnen ze prima mee overweg als ze twee jaar zijn. Leuk cadeau hoor!

9. Rombely

Rombely Niet meer actief

Step is heel leuk voor 2 jaar, dochter hier heeft er eerst nog een tijdje naast gelopen in plaats van echt steppen maar dat vond ze ook leuk.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  11. peppy37

peppy37 Actief lid

12 apr 2010
    145
    0
    0
  12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb vandaag bij kruidvat een stepje gehaald voor onze dochter. Hij kost 13,89 en is vanaf 2,5jaar maar dochter ging erop staan en wist meteen wat de bedoeling was. Ze is 22maanden. Hij staat deze week in de folder. Er zitten twee wielen achter en een voor.

Ze vindt het super en ze was vanavond boos dat ze niet meer mocht "teppen" toen we thuis kwamen van opa en oma (oma heeft ze voor bij haar thuis alleen nu even meegenomen ivm vakantie van hun) Ik vermoed dat het eerste wat ze pakt morgen haar step is ;)
    Overigens komt ze ook op de step van haar broer vooruit alleen is die veel te groot voor haar maar ze kan wel netjes haar evenwicht bewaren.

13. Anjou

Anjou Niet meer actief

Hier ook een stepje met 2 wieltjes achteraan. Zoonlief kreeg hem dit weekend van zijn neefje en stepte er zo op weg.
    Hij is nu bijna 2,5 jaar

Deel Deze Pagina