Morgen me laatste pil van clomid.. Hoop zo dat we een kindje krijgen, Maar het is nu wel heel serieus allemaal..heb er even niet bij nagedacht.. Ik kan gwn niet makelijk zwanger worden terwijl er mensen zijn die geen kindje willen en binnen een zucht zwanger zijn en het kindje op de vuilnisbelt gooien En ik(en nog veel meer mensen)moeten er veel moeite voor doen,zo oneerlijk allemaal eigenlijk! Ben nog maar net begonnen in het zh,en het lijk nu al of ik er een beetje doorheen zin bah bah.. Ik wil ook gewoon op de normale manier zwanger kunnen raken
Maak je borst maar nat! Helaas gaat het niet bij iedereen zo 1,2,3 en kan nu ook zijn dat je niet zwanger bent. Dat je misschien hogere dosis nodig hebt of dat het gewoon niet bevrucht is. Ik ben in 2x met de eerste clomid kuur zwanger geraakt maar helaas eindigde dat ook in allebei in een mk met 10w3d en 8w. Wil niet negatief doen maar het kan best nog is duren.
Ja vandaag heb ik daar ook dus over na lopen denken.. Was hiervoor echt heel positief over deze behandeling maar vandaag is dat helemaal omgeslagen..
Bij andere slaat het wel aan en zo zie je maar weer...ben je belandt in de 4e ronde clomid... Het leven is ook oneerlijk!
Sja ik ken je gevoel. De ene keer denk je komt allemaal goed en dan Ik ben vorig jaar 48 x naar het ziekenhuis geweest. Dan heb je soms ook wel is van pffffff. We zijn nu bijna 2 jaar bezig en dan baal je ook wels. Nu gaan we voorlopig stoppen dus duurd hier nog wel even.
Ik zit ookweleens in dat ene topic maar elke keer als ik kom is het al 4 paginas verder haha en heb niet echt veel tijd om alles na te lezen dus dan maak ik maar een eigen topic sorry
Ik begrijp je gevoel, maar geef de moed niet op meid. We slepen je er wel door heen als je in een dip zit. Ik hoop ook voor je dat een zwangerschap niet lang weg blijft voor je. Succes, groetjes Jolie
Clomidbabes hahaha Morgen mij laatste pil,waneer moet ik dan echt goed gaan klussen denken jullie? Doe het wel iedre dag maar toch
Voel me ook een clomid chick... heej elmo...kun je hier niet ff wat hcg achterlaten? Misschien kan ik het vanaf hier wel oppikken... @stef, idd om de dag klussen is het beste...enne niet gaan klussen vanwege je ei, maarre omdat je het lekker vindt (hoor mij zegguh..hihi) ik heb normaal mn ei op dag 17/19
Heb ook wel sex waneer we beiden zin hebben,maar dat is eigenlijk wel iedre dag hihi.. Maar als je het om de dag doet is het dan mischien beter voor de zwemmers ofzo want hoor van veel mensen om de dag :S Mijn tante die gaat ook weer beginnen met klussen,zei heeft der eigen ook hier aangemeld Caitje heet ze,ze heeft ongv. 9 maanden terug een stilgeboren kindje gekregen,en wil dus nu weer beginnen,Hoop zo erg dat het lukt,en vind het zo spannend! Ze zal binnenkort denk ik wel hier haar verhaal neer zetten,ze heeft der eigen wel al voorgestelt,maar is nog niet aan toe gekomen om haar verhaal neer te zetten,Haar jongste die word bijna 2 dus is best druk in de weer elke dag haha.. Nou bij mij is het bloeden vandaag echt helemaal gestopt , had gister nog af en toe een klein beetje op me ob zitten maar niet meer bij me plas,en vandaag was het dus helemaal weg,Ben 10 dagen ongi geweest pfff.. Vandaag was ook me laatste clomid pil voor deze maand.. Heb af en toe steken in 1 borst kan dat mischien door de clomid komen?En ben een paar keer misselijk geweest maar zag op de bijsluiter dat dat wel door de clomid kon komen... Groetjes
Jep...dat kan van de clomid komen.... Je kunt daarvan alle verschijnselen krijgen die je bij een zwangerschap ook hebt.... helaas
zaad kwaliteit is met elke dag 31% en met om de dag 33%. Dus veel maakt het niet uit. Ja je lichaam kan je heel leuk voor de gek houden. Met clomid heb ik dat eigenlijk niet.. wel met m'n eigen cyclus..