Stephanie1987

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Stephanie1987, Mar 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hoe bedoel je wat er nu kan gaan gebeuren?

Je hebt waarschijnlijk voor een half jaar mee gekregen. En als je dan nog niet zwanger bent, na dat halve jaar moet je terug komen...

ALs je ongesteld bent geworden, gewoon weer aan de clomid...

2. Stephanie1987

Mar 18, 2007
    43
    0
    0
    Nee ik heb voor 3 maanden mee gekregen,dit zijn dus mijn laatste 5 pillen..
    12-07 moet ik weer na de gyn,en wou graag weten wat er dan gaat gebeuren want deze 3 maanden zijn zonder resultaat..Ik denk zelf dat de dosis verhoogd word,ze gaan denk ik niet met IUI beginnen neem ik aan ofzo of andere dingen

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ooww...als je pillen op zijn, moet je gewoon even bellen, dan sturen ze een herhaal recept op.

Nee denk niet dat je dosis verhoogd wordt, bedoel als je een mooie cyclus hebt, waarom zou het dan verhoogd worden? dan heb je alleen maar kans op overstimulatie.

4. Stephanie1987

Mar 18, 2007
    43
    0
    0
    Oke dankjewel wendy..
    Ik zal het allemaal wel merken..

Groetjes

5. Stephanie1987

Mar 18, 2007
    43
    0
    0
    Hallo allemaal
    Heb weer een vraagje hahaha
    Ik heb vanmorgen de dokter gebelt,omdat ik dacht dat ik een schimmel infectie had,Dat is dus ook zo nu heb ik 3 vaginalecapsules gekregen daktarin-3 400 mg..
    Nu zij de vrouw bij de apotheek dat je hier wel mee moet uitkijken als je zwanger ben..
    Nu is dus het probleem ik ben 2 weken terug ongi geworden de 22e,en weet dus niet of ik zwanger ben , ben nog wel steeds bezig met de clomid enzo dus er bestaat een kans..
    Ik heb ook 2 zwangerschapstetsen ligen , maar kan nu zoizo niet testen om dat ik nog niet ongi moet worden dat is pas over 2 weken weer..
    WAT MOET IK DOEN,heben jullie dit wel eens gehad
    Die schimmelinfectie komt vaak voor als je zwanger ben..
    Maar met die capsules moet je dus wel uit kijken..

Sorry voor het lange verhaal
    Ik hoop dat jullie iets weten ..

Groetjes

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik zou zeggen bel je gyn of je huisarts, die het heeft voorgeschreven...

7. Stephanie1987

Mar 18, 2007
    43
    0
    0
    ja ze heben al gezegt dat het niet goed is als ik zwanger zou zijn dus dat weet ik al zeg maar..
    Alleen ik kan nu nog niet weten of ik zwanger ben omdat ik nog 2 weken moet wachten , maar kan ik nu dan geen test gaan doen zoizo of wel?
    Heb er wel 2 ligen maar volgens mioj kan je die alleen gebruioiken als je overtijd ben

8. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Die mag je niet gebruiken als je zwanger bent.
    Wel zalf die je inbrengt... zou even aan de HA vragen of je andere kan krijgen

Share This Page