Stephenie Meyer

Discussion in 'De lounge' started by tinkerbel, Feb 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Ik was al zwaar boek verlieft op Stephanie Meyer toen ze de Twilight boeken schreef.
    maar nu dat nieuwe boek wat ze heeft geschreven, ZIELEN.
    Zo ontzettend bijzonder en mooi, ik had er gewoon geen woorden voor.

Heeft iemand het gelezen? Lijkt me leuk om er over te praten, en over de Twillight boeken mag natuurlijk ook;)

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    toevallig had ik afgelopen zaterdag een verjaardag van een vriendin, en die paar meiden zijn ook helemaal twilight fan, ik heb zelf bij toeval een tijd terug deel 1 op tv gekeken en was ook meteen verkocht, wil binnenkort de rest huren :D en zodra he tnieuwe deel weer uitkomt gaan ze toch weer zon twilight avond houden :)

mijn vriendin had voor iedereen een boekje gekocht, dat is wat ik heb begrepen een deel uit deel 2 van twilight.. heb het nog niet gelezen maar ben erg benieuwd!

daar zit ook een foldertje in met die boeken van haar, en toen vertelde een van de meiden ook dat zielen een aanrader is zij was ook echt helemaal hooked in het book.. dus ga het zeker lezen maar eerst de twilight boeken :D haha

dus kan er nog niet over meepraten maar ik ben ook erg nieuwsgierig :D

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    1,932
    0
    0
    Almere
    Je moet eerst de boeken van Twilight lezen hoor, en dan pas de films kijken. Anders voel je, je echt in de maling genomen hoor. Je mist z'n hoop info in de films. Veel lees plezier vast, ik kon ze niet neerleggen. Mijn man en kids waren erg blij met me....ha ha

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,335
    36,195
    113
    Oh, goede tip zeg, die ga ik dan even bestellen. Lekker lezen dit weekend.

En ja, idd eerst de boeken lezen hoor, dat lijkt mij wel het leukste.

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Oeh... die ga ik ook maar eens even lezen! Bedankt voor de tip :)

6. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

welke boeken heeft ze nog meer geschreven dan?

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Heb hem zojuist besteld.. Ben benieuwd

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    2,575
    0
    0
    Oh, die ga ik bestellen! Ik ben benieuwd!

Ik vond de Twilight serie heerlijk om te lezen.
    Ik moet nu alle films nog bekijken en ik heb al gezien dat de hoofdrolspelers vreselijk vervelend zijn om naar te kijken...:p!!!

9. Coortje

Coortje Niet meer actief

zijn echt geweldige boeken!! Zelfs naar 100 keer lezen!!

10. Tese

Tese Niet meer actief

Heeft iemand het boek gelezen: het korte leven van Bree tanner? Gaat over dat meisje die kort in eclips heeft gezeten. Hij was 0,85€ bij de action vorige week. Dus ik heb hem maar gekocht.

11. Coortje

Coortje Niet meer actief

jups die heb ik ook! Erg leuk!

12. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Oeee jaaa ik ben ook helemaal verliefd op de twilight serie. Ik was begonnen in het eerste boek en had 50 pagina's gelezen en toen wilde ik gewoon de film zien. En was meteen verslaafd. Heb ze nu alle 3 gezien en morgen ga ik het laatste nieuwe deel kijken wat nu in de bios draait.

ik ben zo verslaafd eraan. This zo mooi en ook zo romantisch...
    Vind die Edward eigenlijk ook wel leuk. hahahaha.
    Het is niet echt een super knappe jongen maar hij heeft iets. ( zijn ogen hahahaha) ...

13. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Maar nu heb ik nog maar een klein deel van het 1ste boek gelezen. Maar heb wel alle films al gezien.
    Is het dan nog wel leuk om de rest te lezen of niet?

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik ben ook fan :D

Heb alle boeken thuis, die v Twilight en ook The Host (da's denk ik Zielen?).. Ik heb ze in het Engels, lees graag Engelse boeken dus.. En alle films ook in huis v Twilight.. Vind het een heerlijk verhaal om lekker in weg te dromen :)

@ Sabrina: ik zou zeker de rest vd boeken lezen, is veel uitgebreider dan de film.. En de laatste film komt pas in november uit he, dus daar kan je het boek ook alvast van lezen ;)

15. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Oke dan gaat ik gewoon verder met lezen.

the breaking dawn deel 1 ga ik morgen kijken. Dan heb ik vanaf morgen t/m november om de boeken allemaal te lezen...

Is het raar dat je gewoon verliefd kan worden op boeken of een film. Lijkt net of ik zo'n gevoel heb. ( nee mensen ik ben niet helemaal 100 % ) hahahahaa.

16. Hier net zo hoor.. Ik dacht eerst altijd 'Ach, die sneue films met vampiertjes, da's niks voor mij', tot ik deel 1 bij toeval op tv zag ;) De volgende dag meteen alle andere delen besteld, en die films doen echt iets met me. Alsof ik in een soort andere wereld terecht kom, ofzoiets. Ik ben helemaal niet zo zweverig, maar shit, wat die films met me doen.. Echt heel raar! Het is daarna ook altijd heel erg leuk in bed, zeg maar ;)

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Leo.. hoe vond je The Host? Ik kom er maar niet doorheen..

18. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Hier ook.... Ben dus niet de enigste die ook dat soort gevoelens heeft. hahahahaha.

19. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ik heb zielen al meer als een jaar in huis en kom er maar niet doorheen. Ga het toch nog maar een keer proberen. De twilight saga vondt ik dan wel weer geweldig.

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    #20 HuiBooBee, Feb 3, 2012
    Last edited: Feb 3, 2012
    Twilight Saga vind ik zooo fijn om te lezen!

Ik stoor me alleen zo aan de foutjes in de films!
    Een vrachtwagen die langs rijdt ZONDER bestuurder xD.

Maar ook ik ben verliefd op de boeken en films :$
    Ik was echt anti Twilight. Glittervampieren?! Nog steeds weird!

Wisten jullie dat er na Breaking Dawn 1 + 2 nóg een film komt ;)

Share This Page