Wie heeft hem en kan mij vertellen of hij bevalt? (Type maakt niet uit) Ik heb nu een Gear fit2, en eigenlijk gebruik ik deze niet om mee te sporten maar meer als horloge/ontvangen mailtjes en appjes etc. Maar eigenlijk heb ik liever iets mooiers aan mijn pols. Heb er goed voor moeten sparen en dan zou het zonde zijn als het geen fijn horloge blijkt te zijn. Ik weet dat iedereen een persoonlijke mening heeft en dat de mijne anders kan zijn nadat ik hem alsnog heb aangeschaft hahaha.
Ik heb ook gegoogled... had ik beter niet kunnen doen! Ik ben ook op zoek naar een smartwatch die ook een beetje leuk is om gewoon te dragen en deze is wel heel erg gaaf! Volgens mij is hij alleen best wel groot groot en ik heb hele dunne polsen....
Ik begreep dat je je telefoon alsnog niet heel ver bij je vandaan moet hebben. Ik twijfel nog tussen de MK Sofie, Samsung gear s3, of de fossil q venture..
Dat is met de Gear fit 2 ook. Als deze binnen ligt en ik loop naar de brievenbus, verbreekt de verbinding ook na 2 verdiepingen naar beneden lopen
Ja ik heb hem en enorm spijt van. Slechte aankoop ooit! Ik heb inmiddels een Apple watch die wel doet wat die moet doen (vind alleen die van MK zoveel mooier). De MK werkt niet goed met de iPhone, connect slecht, is snel leeg en je kan niks lezen en reageren als je een iPhone hebt! Voor mij was het gewoon 300 euro weggegooid geld.
Oei wat balen zeg! Dan heb je inderdaad meer aan de Apple watch. Ik heb een Samsung dus voor mij zitten er veel meer gebruiksfuncties op vergeleken met een Iphone, dat had ik al uitgezocht. Evenzogoed bedankt voor het delen van je ervaring!
Ik heb nog wel een Fossil Q venture zilver te koop Mooi ding maar werkt voor geen meter met mijn iPhone helaas.
Ik vind de kwaliteit van MK om te huilen. Vind het super mooi, maar het 'goud' op de ritsen en merkjes enzo vind ik heel snel afbladderen. En het verkleurd. Gekocht in Amsterdam bij de bijenkorf voor veel geld dus wel echt. Gaat trouwens om een tas en armband.
Ik heb al jaren horloges van MK en herken het eerlijk gezegd niet. Ik douche, zwem, sport ermee en ben eigenlijk helemaal niet zuinig op, en hij lijkt nog steeds als nieuw
Ik heb geen ervaring met deze smartwatch. Maar als ik zo de technische specificaties bekijk vind ik nogal aan de prijs voor de kwaliteit die je krijgt. Voor zover ik kan terug vinden heeft het horloge geen WiFi chip, beperkt geheugen en beperkte RAM en volgens mij kun je er zelf geen nieuwe apps opzetten. Hij is ook niet waterdicht trouwens. Dat is met regen buiten etc toch wel een beetje een must voor een horloge. En er staat bij dat deze ook geschikt is voor een iPhone. Dus als ik hier dan lees dat dit niet zo is, is dat ook n beetje jammer. Ik vind em op zich wel mooi trouwens. En leuk ook dat Micheal Kors dit doet. Ook veel uitzoek in modellen. Maar ik denk dat het als gat in de markt snel er in is gezet. En dat het qua mogelijkheden wat zal tegen vallen.
Dat is fijn! Ik dacht eerst dat het aan mijn huid ligt, te vet of zuur of weet ik veel, maar het is bij mijn tas ook en die draag ik niet dag en nacht natuurlijk vol op mijn huid. Nouja, misschien gewoon pech, maar ik zou het niet meer kopen helaas.
Ik heb een Samsung Gear S2 rose gold met een milanese band. Die vind ik ook echt mooi, krijg ook altijd verbaasde reacties of het écht een smartwatch is! Maar ik vrees dat die niet meer verkocht worden. Een vriendin heeft de MK smartwatch maar die is er ook niet zo heel fan van. Ze draagt hem niet. (Wel in combinatie met een iPhone.)