Ik las gister op een blog over een leuk intiatief: boektober. Oftewel: stel jezelf een doel om een bepaald aantal boeken te gaan lezen en doe het dan ook Zelf lees ik tegenwoordig echt veel te weinig eigenlijk Terwijl ik het echt heel fijn vind. Ik heb nu toevallig net weer een boek uit en ik vind dat zo heerlijk ontspannend Dus ik heb besloten dat ik meedoe! Mijn doel is om 5 boeken te lezen in oktober. Wie doet er mee?
Ik doe mee. Ik hou me voor om 0 boeken te lezen. Zal zwaar worden, aangezien ik normaal 0 per maand lees.
Ik doe mee! Ik lees zelf heel graag, alleen eigenlijk nooit meer tijd voor recreatief lezen. Mijn doel is om deze maand mijn studieboek over cognitieve psychologie uit te lezen (eind oktober is het tentamen). Normaal gesproken begin ik er niet eens aan en stort ik me op het allerlaatste moment op de samenvattingen. Maar deze keer dus niet, ik moet en zal dat boek uitlezen!
Hier ook een boekenfan! Maar het komt er gewoon niet van om te lezen sinds ik een kindje heb. Heb nog een heeel dik boek klaar liggen maar oktober is nu al een hele drukke maand dus dat gaat hem niet worden. November heb ik een paar weken vrij dus hoop dat ik er dan tijd voor kan maken..
Leuk ik doe mee! Vind lezen heerlijk maar neem er de tijd niet meer voor een boek ben ik in begonnen maar het schiet niet op. Terwijl het mijn favo schrijfster is.. Mijn doel 2 boeken
Hebben jullie al ideeën over welke boeken je gaat lezen?? Zelf heb ik "een supertriest waargebeurd liefdesverhaal" liggen.... Kom er tot nu toe nog niet doorheen Verder kan ik wel wat tips gebruiken
Oeh, leuk! Ik doe mee. Vind lezen heerlijk relaxed, maar kom er veel te weinig aan toe. In oktober wel vakantie, dus misschien gaat het nog lukken ook . Ik ga dan voor minimaal 3; de nieuwste Lars Kepler, deel 4 van de aardkinderen (megadik, dat wel) van Jean M. Auel, en nog iets luchtigs chicklit ofzo . Wie volgt?
Ik doe niet mee, maar ik vind de boeken van Jan Guillou geweldig. En van Hjorth Rosenfeldt. Series vind ik sltijd fijn, dan heb je tenminste wat te lezen.
Ik doe mee! Ik lees ook veeel te weinig, mijn doel is om íedere avond een uur te lezen. Of langer. Geen tv meer! En dan eens kijken hoeveel boeken ik gelezen krijg Ik ben nu nog bezig in een boek van Terry Pratchett.
Ik HOU van lezen! Mijn man zou waarschijnlijk voorstellen om het aantal boeken wat omlaag te schroeven haha, ben ik ook een keer aanspreekbaar 's avonds.
Die van mij word ook Karin slaughter, ben er al een klein beetje in begonnen. En vast een van Sebastian Fitzek. Hij schrijft trillers maar net even wat ingewikkelder. Aan het eind word alles nog een keer omgegooid ,wat je totaal niet had verwacht.
Wat een leuk doel Ik hoef ook niet mee te doen. Ik heb het de laatste tijd weer goed te pakken en lees weer veel. Ik heb echt periodes dat ik meer lees.
Phoeh, zal moeilijk worden. Ik lees graag, maar ben niet snel. Ik ben nu bezig in 'Ik reis alleen' en wil daarna 'de vliegeraar' lezen. Hopelijk red ik het om die tweede in oktober uit te lezen.
Hahah top. Ik moet er een hoop voor mijn scriptie lezen (romans ja!). Wil in oktober wel proberen minimaal 4 boeken te lezen. Normaal ben ik er niet zo goed in. Tellen poëziebundels ook mee?
Tip: elly's choice. Elke maand voor 3.95 10 nieuwe e-books zit bam alles tussen en al paar mooie boeken gelezen. Omdat ik veel lees zijn er elke maand ook wel 1 of meerdere titels die ik al heb gelezen maar voor die prijs boeit dat me niet.
Ik doe ook mee! Vind lezen heerlijk maar sinds de kleine dame er is lees ik stukken minder. A.s week heb ik lekker veel tijd om te lezen...ik ga voor 2 boeken, beginnend met meisje iN de trein.