Boektober: wie doet er mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik las gister op een blog over een leuk intiatief: boektober. Oftewel: stel jezelf een doel om een bepaald aantal boeken te gaan lezen en doe het dan ook :D

Zelf lees ik tegenwoordig echt veel te weinig eigenlijk :( Terwijl ik het echt heel fijn vind. Ik heb nu toevallig net weer een boek uit en ik vind dat zo heerlijk ontspannend :)

Dus ik heb besloten dat ik meedoe! Mijn doel is om 5 boeken te lezen in oktober. Wie doet er mee? :D

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik doe mee. Ik hou me voor om 0 boeken te lezen. Zal zwaar worden, aangezien ik normaal 0 per maand lees. :D

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik doe mee! Ik lees zelf heel graag, alleen eigenlijk nooit meer tijd voor recreatief lezen. Mijn doel is om deze maand mijn studieboek over cognitieve psychologie uit te lezen (eind oktober is het tentamen). Normaal gesproken begin ik er niet eens aan en stort ik me op het allerlaatste moment op de samenvattingen. Maar deze keer dus niet, ik moet en zal dat boek uitlezen!

4. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Hier ook een boekenfan! Maar het komt er gewoon niet van om te lezen sinds ik een kindje heb. Heb nog een heeel dik boek klaar liggen maar oktober is nu al een hele drukke maand dus dat gaat hem niet worden. November heb ik een paar weken vrij dus hoop dat ik er dan tijd voor kan maken..:)

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik hoef niet mee te doen :p
    Ik lees er zeker al 5 per maand :)

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.680
    113
    Leuk ik doe mee! Vind lezen heerlijk maar neem er de tijd niet meer voor :( een boek ben ik in begonnen maar het schiet niet op. Terwijl het mijn favo schrijfster is.. Mijn doel 2 boeken :D

7. Hebben jullie al ideeën over welke boeken je gaat lezen??

Zelf heb ik "een supertriest waargebeurd liefdesverhaal" liggen.... Kom er tot nu toe nog niet doorheen ;)

Verder kan ik wel wat tips gebruiken :D

8. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Oeh, leuk! Ik doe mee. Vind lezen heerlijk relaxed, maar kom er veel te weinig aan toe. In oktober wel vakantie, dus misschien gaat het nog lukken ook :D.
    Ik ga dan voor minimaal 3; de nieuwste Lars Kepler, deel 4 van de aardkinderen (megadik, dat wel) van Jean M. Auel, en nog iets luchtigs chicklit ofzo :).

Wie volgt?

9. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik doe mee!
    Mijn doel: mooie meisjes (Karin Slaughter) en een studieboek lezen in oktober.
    Leuk!!!

10. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Ik doe niet mee, maar ik vind de boeken van Jan Guillou geweldig. En van Hjorth Rosenfeldt. Series vind ik sltijd fijn, dan heb je tenminste wat te lezen.

11. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe mee! Ik lees ook veeel te weinig, mijn doel is om íedere avond een uur te lezen. Of langer. Geen tv meer! En dan eens kijken hoeveel boeken ik gelezen krijg :)

Ik ben nu nog bezig in een boek van Terry Pratchett.

12. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik HOU van lezen! Mijn man zou waarschijnlijk voorstellen om het aantal boeken wat omlaag te schroeven haha, ben ik ook een keer aanspreekbaar 's avonds. :cool:

13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.680
    113
    Die van mij word ook Karin slaughter, ben er al een klein beetje in begonnen. En vast een van Sebastian Fitzek. Hij schrijft trillers maar net even wat ingewikkelder. Aan het eind word alles nog een keer omgegooid ,wat je totaal niet had verwacht.

14. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Hier ook Karin Slaughter!

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat een leuk doel :)
    Ik hoef ook niet mee te doen. Ik heb het de laatste tijd weer goed te pakken en lees weer veel.
    Ik heb echt periodes dat ik meer lees.

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik lees zo'n 3a4 boeken per maand, op dit moment alles van Tess Gerritsen

17. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Phoeh, zal moeilijk worden. Ik lees graag, maar ben niet snel. Ik ben nu bezig in 'Ik reis alleen' en wil daarna 'de vliegeraar' lezen. Hopelijk red ik het om die tweede in oktober uit te lezen.

18. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hahah top. Ik moet er een hoop voor mijn scriptie lezen (romans ja!). Wil in oktober wel proberen minimaal 4 boeken te lezen. Normaal ben ik er niet zo goed in.
    Tellen poëziebundels ook mee?

19. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Tip: elly's choice. Elke maand voor 3.95 10 nieuwe e-books :) zit bam alles tussen en al paar mooie boeken gelezen. Omdat ik veel lees zijn er elke maand ook wel 1 of meerdere titels die ik al heb gelezen maar voor die prijs boeit dat me niet.

20. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik doe ook mee! Vind lezen heerlijk maar sinds de kleine dame er is lees ik stukken minder.
    A.s week heb ik lekker veel tijd om te lezen...ik ga voor 2 boeken, beginnend met meisje iN de trein.

Deel Deze Pagina