De overstap naar een peuterbed...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Joytje, 4 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    Wat een drama! Sinds zaterdag heeft onze grote jongen een peuterbed. Wat een strijd tot hij gaat slapen, hij komt er om de haverklap uit, doet het licht aan gaat spelen, trekt de kast leeg, slaat op de radiator etc etc, zaterdag middag kostte het 1 uur tot hij sliep (viel mee vond ik) maar zaterdag avod!!! van 19-23u is hij aan het spoken geweest!!!!! Dus zondag natuurlijk stront vervelend! Zondag middag, slapen vanuit de auto in bed gelegd, zondag avond duurde het van 19-22u!
    Vanmiddag een kwartiertje...

Wie heeft hier ervaring mee? En wat deden jullie eraan?

Bedankt! Liefs X

2. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Heb je samen een dekbedovertrekje uitgekozen? We hebben onze dochter laten kiezen en vind dora en hello kitty helemaal leuk. Vooral als dora op haar bed ligt wil ze er echt in blijven. Dan vraagt ze, "bij dora slapen mama?" en als ze 's ochtends wakker word is ze ook helemaal blij met haar dora bed zoals ze 't zelf noemt. Miss. helpt dit wel en wil hij dan ook heel graag naar zijn bedje...

3. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    Wij hebben dat ook gedaan, dat had ik van te voren ok bedacht om te doen. Maargoed jammer genoeg helpt het niet...

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Dan zou ik zeggen; sterkte!!

5. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    Hier ook zo, keten tot en met, en slapen ho maar.
    Na 2 weken was ik het zat en hebben we haar de slaapzak weer aangetrokken en dat hielp!
    Toen had ze blijkbaar door dat het toch echt de bedoeling was dat ze ging slapen.
    Moet er wel bij zeggen dat ze totdat ze overging naar het peuterbed in het ledikant altijd nog een slaapzak aanhad.
    Een paar maand later was de slaapzak niet meer nodig. Ze spookt nu af en toe nog wel eens, maar dat zal er wel bij horen, hihi!

6. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.502
    8.424
    113
    En verder hebben we trouwens nog niets op haar slaapkamer, geen speelgoed of wat dan ook. Kan ze ook niet in de verleiding komen om te gaan spelen!

De kast is natuurlijk een lastiger verhaal.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sinds een paar weken hebben we een nachtlampje met timer, we proberen haar nu te leren dat ze niet uit bed mag, als het lampje aan is. Gaat redelijk goed, soms is ze supervroeg wakker dat ze het niet volhoudt om in bed te blijven tot het lampje uitgaat..

's avonds slaapt ze vaak ook redelijk snel dankzij het lampje..

Deel Deze Pagina