Ik wil ze graag echt zien en niet zomaar kopen online… Waar o,waar moet ik zijn. Bij onze Blokker en Hema iig niet.. Daar enkel wat degelijke glazen voor dagelijks gebruik.. Bijvoorbeeld in de stad Utrecht ?
Zara home? Zit ook in Utrecht. Zelf vind ik onderstaande glazen mooi. Maar weet niet wat je zoekt. Ze hebben ook gekleurde wijnglazen of alleen de voet een kleur.
Nee graag hoge voet… Dank jullie. Bijenkorf is een goeie. Xenos en Zara kan ik ook proberen. Maar wil wel een chique ogende.. Wel fijn dat je bij kan kopen dus liever van een bekend merk.
Bijenkorf, Makro? Ikzelf heb wijnglazen van Libbey, online gekocht maar verkopen ze ook bij de Bijenkorf en de Loods 5
Ik heb deze glazen van het merk novel (rood-wit-water-champagne) luv luv luv them! Heb ze gekocht in Duitsland bij Lutz xxl - mss is er een verdeler in NL? ROTWEINGLAS-SET 6-teilig jetzt nur online ➤ XXXLutz.de
Casashops? Is de luxere variant van Xenos. Dille en Kamille? Wellicht in een kookwinkel? Of anders eens kijken in een kringloopwinkel of antiekwinkeltje, daar vind je vaak kristallen glazen met een decoratie.
Mijn eerste reactie was de Bijenkorf. Of in een kook/servieswinkel. Maar de Bijenkorf had altijd veel mooie luxe spullen, ben er alleen een paar jaar niet meer geweest.
Wij hebben Schott Zwiesel glazen, die drinken heel prettig en zijn goede kwaliteit kristal. Deze hadden ze in ieder geval ook bij de bijenkorf, want ik heb er namelijk jaren geleden een paar cadeau gehad in een bijenkorf verpakking . Ze zien er niet perse heel feestelijk uit, dus ik weet niet zeker of ze zijn wat je zoekt, maar ik zou dus ook de bijenkorf aanraden.
Dank jullie wel! Ik wil liever geen versiering, wel mooi strak maar niet van die degelijke zeg maar… Casa en Bijenkorf ga ik proberen
https://www.maisonsdumonde.com/BE/nl/c/wijnglazen-n601b2735033936dbe33f515cd4e4f96c858f622 Mss hebben jullie deze winkel in Nederland ook?