Ik heb sinds een uur of 7 ongi pijn alleen dan constante ben wezen douchen dat helpt wel iets maar niet helemaal. De baby is onwijs druk dus die voel ik goed maar ook de lichte pijn. Ik ben vandaag 38,3 weken weet iemand wat dit is????
als je t niet vertrouwd ff bellen met vk! bij mij voelde het ook zo...heb een hele dag met pijn op bank gelegen, s'nachts braken mijn vliezen....
Het zou wel eens je bevalling kunnen zijn die begonnen is... zolang je de baby goed voelt en de pijn is niet vreselijk.. gewoon proberen te ontspannen en lekker te douchen enzo. Je hoeft de vk nog niet te bellen (mag wel hoor!). Kijk het maar gewoon eens aan.
Ik dacht zelf ga straks proberen te slapen en dan morgen kijken hoe ik me voel, als er vannacht niks veranderd natuurlijk. Ik weet niet of ik mijn vk hiervoor mag bellen (heb een heel gesprek gehad (voorlichting) over wanneer ik mag bellen)
Voorlichting over wanneer je mag bellen? Bij mij was de regel dat je bij vragen of ongerustheid ALTIJD mag bellen. Maar kijk het maar gewoon eens aan inderdaad, lekker even douchen, kijk een filmpje of duik op tijd je bed in. Kunnen maar zo voorweeën zijn. Ik heb ze ook één nacht gehad, een paar uur lang. Zakte langzaam af en daarna nergens meer last van. Tot de volgende nacht, toen waren het echte weeën.
ja bij weeen die een uur duren en een minuut aanhouden mag ik bellen (zal ook wel mogen voor info maar toch vind dat dan wat raar)
Als je je ongerust voelt of je krijgt echt heel erg pijn dan mag je ALTIJD je vk bellen.. dan MOET je zelfs je vk bellen! meid, veel succes!
Dat constante pijnlijke menstruatie-gevoel begon bij mij op zondag avond 20.30. Op maandag 17.08 werd onze uk geboren
misschien ben ik een miep maar waarom bellen voor een drukke baby en ongi pijn? als het echt weeen zijn merkt ze het vanzelf toch? als ik daarvoor had gebeld had ik aan het einde wel 10x aan de telefoon gehangen voor niets. (bedoel het niet lullig hoor, maar heel alarmerend klinkt het niet. wie weet wel als het begin!!)