Onverzadigbaar

Discussie in 'Voeding' gestart door Gwendolyne, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Wie heeft er ook een baby/kindje die onverzadigbaar is qua eten? Als hij de fles ziet wordt ie helemaal lyrisch. Hij is enorm van de tijd qua eten. En als het hem niet snel genoeg gaat loopt ie helemaal rood aan en schreeuwt ie de hele buurt bij elkaar.
    Heeft iemand tips?
    wat hij nu krijgt:

(tijden zijn richttijden, al is hij dus wél van de klok..)
    07:00 bambix
    10:00 fruithapje
    12:00 boterham + fles 120 ml + 4 schepjes + 2 rijstebloem
    14:00 fles 180 + 6 schepjes + 3 rijstebloem
    17:00 groentehapje + danoontje
    21:00 pyjamapapje

tussendoor soms een soepstengel of zo, als hij erg ongeduldig wordt. Maar al maak je hem midden in de nacht wakker, als hij de fles ziet gaat ie door het dolle..

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Euh ja Jens mag ook graag eten en is lyrisch van zijn fles...maar ik zie eigenlijk het probleem niet zo Gwen als ik jouw schema zie?
    Dan eet hij toch niet overdreven veel? Het enige wat hij in verhouding meer krijgt dan Jens is die fles van 14.00 die heeft Jens niet, maar hij groeit verder toch goed?
    Wat is dus bedoel, waar wil je tips voor; om hem minder te laten eten?

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    nee, wil graag tips om ervoor te zorgen hoe hij wat tevredener is. Vooral nu hij 's nachts ook weer komt, hij is ontroostbaar, het enige wat helpt is een fles..
    Ik heb ook wel eens 2 fruithapjes in 1 gegeven en 2 groentehapjes.. dat peuzelt ie zonder problemen op. Hij spuugt het ook niet uit.. Fles van 250 ml ook geen probleem. Hij is vaak ontevreden als zijn eten op is.. zo van.. is dat alles? Is er een maximum waar ik me aan kan gaan houden? Of is nu echt alles op verzoek?

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Gwen je hebt pb!

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Is het een idee om zijn speengrootte aan te passen? Een standje kleiner? Misschien doet hij er dan langer over en voelt hij zoch sneller verzadigd?

Deel Deze Pagina