In mijn directe omgeving meegemaakt: man gesteriliseerd, controle goed geweest en toch zwanger. In eerste instantie man over de rooie want hoe kon dat, vrouw moest wel vreemdgegaan zijn. Bij nogmaals controle bleek dat er wel weer levende spermacellen te vinden waren en ze dus toch echt van hem zwanger was. Was er hier op het forum trouwens ook niet iemand met 3 kids, man gesteriliseerd en toch zwanger geraakt? Nou dat laatste weet ik niet meer precies hoor hihi. Arts die mijn man hielp vorige week zei ook dat die kans bestaat, maar echt heel klein is (spontaan herstel dus). @ TS en Porsche: hmm.. Zie op beiden iets. Wat spannend zeg! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hier op het forum de laatste tijd vaak vals positieve of indrogers voorbij zie komen. Dus zou een cb proberen als ik jullie was.
Ts ik zit hier vol spanning te wachten op een nieuwe test van je hoor! haha Misschien clearblue ff doen?
Het zoontje van mijn broer is ook levend bewijs dat het wel kàn gebeuren. Geen idee welke anticonceptie ze nu gebruiken, maar hij zag het in elk geval niet zitten om het nogmaals te laten doen.
Warhoofd, gewoon digitale test van c.b. ! Geen gedoe met streepjes aflezen, binnen 5 minuten zie je zwanger zo ja hoelang of niet zwanger. succes !
Jeetje meid! Dat verwacht je ook niet! Ik zie op je tweede foto ook een licht streepje.. spannend hoor!
Als je morgenvroeg test heb je iig duidelijkheid, want bij zwangerschap zal hij duidelijker moeten zijn, succes!
Maar als je man gesteriliseerd is dan moet hij toch na 3 maanden een kwakje inlveren bij het lab? En dan pas kunnen ze zeggen of je steriel bent of niet. Ik weet dat veel mannen die nacontrole niet doen en het risico dus nemen... Ik zie trouwens geen 2e streepjes op beide testen alleen de controlestreep..
ik zie bij beide geen 2 e streepje al weet ik wel dat steriliseren tegenwoordig niet meer alleen een knip betekend maar dat ze als t goed is echt een stuk tussen de zaadleiders weghalen en de andere helften dichtschroeien en dit is omdat er idd met knippen te vaak spontaan herstel is geweest en heeft je man de nacontrole wel gedaan?? dit gebeurt ook vaak niet en dan blijkt dat t bij voorbaat als niet goed is gegaan de sterilisatie nou succes met testen beide
En toch..... Is een hormoonspiraal nog veiliger dan een sterilisatie....En ken er ook die daarmee zwanger zijn geworden.... Eentje hier op het. Forum, las ik laatst is zwanger.... Ondanks sterilisatie man EN een goede nacontrole!.... Veel schijnt van de kundigheid van arts te maken te hebben, leeftijd man en hoelang sterilisatie is geleden... Soms groeit de oude knip niet dicht, maar wordt een nieuwe verbinding gevormd. Maw... Alles kan.... Testen dus dames... Want van WEL of niet testen word je dan weer niet meer of minder zwanger... Succes!
Hej allemaal! Bedankt voor jullie lieve berichten! Ik ben ongedteld geworden... Maar had zeker een licht streepje! Misschien x test via huisarts aanvragen om nog x te checken! Fijn weekend allemaal! X
Hey warhoofd wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt ... Gaf mijn lichaam mij maar eens duidelijkheid .. Pfff