3de keer door de pil heen ongesteld?!?!?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door angelryan, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelryan

angelryan Actief lid

11 jan 2013
    244
    0
    0
    almere
    Hoi hoi,
    Dit is al de 3de keer op een rij dat ik door de pil heen ongesteld ben geworden steeds gebeurd dit in de laatste week van de strip. Ik neem hem altijd goed en vergeet het niet. Heb vorige maand voor de zekerheid een test gedaan deze was negatief. Voor de rest ook geen zwangerschap symptonen. Maar zijn er meer meiden die dit gehad hebben? Heb nog nooit problemen met de pil gehad en altijd de zelfde gehad.

Groetjes

Ps. ben niet bang dat ik zwanger ben maar vind het wel vreemd dat ik dus nu het weer heb

2. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    ik had voor de geboorte van mn eerste nooit problemen met de pil, na de geboorte steeds bloedingen als ik 1 pil vergat of direct begon met de volgende strip, zonder stopweek.

Maar na de geboorte van de 2e gaat het weer zoals voordat ik kinderen had, dus geen problemen meer...heel vreemd haha!

Misschien kun je een andere pil proberen?

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Ik had dat wel een half jaar nadat ik weer begonnen was met de pil, maar nu lijkt dat weer opgehouden te zijn.

4. Lanelle

Lanelle Lid

5 mrt 2015
    20
    1
    3
    NULL
    NULL
    Klinkt bekend hoor. Heb het ook gehad, zelfs bij microgynon 50 en dat is een zware pil. Op advies huisarts heb ik nu een Mirena sinds 4 weken.

Deel Deze Pagina