Ik heb vorige maand mijn Mirena laten verwijderen, technisch gezien was dit in mijn menstruatieweek. Een aantal dagen na het verwijderen verloor ik ook wat oud bloed/bruin slijm, maar dit alleen bij toiletbezoek. Ik heb mijn cyclus aangehouden zoals ik dacht dat deze was. Zodoende dacht ik dat ik afgelopen maandag mijn eisprong had. Nu heb ik al vanaf maandag allerlei vage klachten, m'n darmen zijn van slag, moe, hoofdpijn, ongesteldheidskrampjes etc etc. Maar sinds vanavond had ik ook weer ineens vruchtbaarslijm en niet zo'n beetje ook! Dus ik lag in bed en begon me steeds sterker af te vragen wat dit nou toch kan zijn, lijkt me veel te vroeg voor zwangerschapsverschijnselen, had leuk geweest, maar moet wel realistisch blijven. Ik ben uit bed gegaan, heb een digitale ovulatie test gepakt van CB ( die had ik in huis voor de eventuele verdere rondes ), deze gedaan, kreeg ik toch een dikke vette smile! Met andere woorden: IK BEN NU PAS VRUCHTBAAR Ik snap er echt helemaal niks van, maar ben wel heel blij dat ik deze test heb gedaan en dat ik dus mijn momentje niet heb gemist. Morgenmiddag komt manlief thuis, dus ik weet al wat we dan gaan doen .
Hmm maar dan veranderd dus ook je NOD of niet? Hier last van buikpijn en in de liezen. Vandaag zou de innestelling moeten zijn kan het daarvan komen denk je? XX
Ja m'n NOD veranderd dan ook, zal 2 weken later zijn. Ik denk niet dat van een innestelling je ovu test positief uitslaat.