Hoi meiden, Mijn vraag is: Hoe groot is deze kans? Ik zal even mijn verhaal vertellen. Ik zit inmiddels al weer 4 maanden aan de pil, omdat we onderzoeken van het ziekenhuis aan het afwachten zijn ivm endometriose en extreme menstruatie-pijnen. Ik kon niet meer zonder pil. Maar gisteren had ik opeens iets vreemds. We hadden einde van de middag seks gehad en daarna voelde ik al wat steekjes in mijn lies (het leek op lichte eisprong pijn). Later op de avond had ik opeens een hele klodder rekbaarslijm (althans daar leek het op, sorry voor de lekkere praat). Ik dacht eerst aan zaad van mijn vriend, maar dat is wittig en dit was doorzichtig. En ik voel nu ook nog wat steekjes af en aan... Nu ben ik afgelopen tijd niet ziek geweest, geen overgeven of diarree en ik ben de pil niet vergeten. Ik heb alleen vorige maand een menstruatie ingelast (ik slik de pil door), omdat ik maar tussentijds bleef bloeden. Ik had de menstruatie alleen halverwege de strip gedaan. Ik hoorde later dat het beter is om gewoon een stopweek in te lassen aan het einde van de maand en niet halverwege ivm hormonen die van slag kunnen raken. Dom van mij, maar ik wist het niet. Nu ben ik sinds vandaag een beetje down. Ik reageer heel heftig op hormonen. Kan iemand me misschien vertellen wat er aan de hand zou kunnen zijn en of een eisprong mogelijk is geweest hierdoor??
Tja, mensen kunnen ook door de pil heen zwanger worden, dus in theorie is het mogelijk. Ik zou zaad van je vriend wel logischer vinden
Ja ik denk het ook, maar de steekjes snap ik niet in het verhaal... En het door de pil heen zwanger raken gebeurd toch meestal als er ergens wat fout is gegaan. Ik acht de kans ook heel klein, maar ik vond het zo vreemd. Ik heb dit nooit....