Sterilisatie man

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Roderoosjes, 23 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Mijn man is vandaag geholpen. Hij heeft tijdens de behandeling wel behoorlijk pijn gehad. Maar ben wel trots op hem. Geen baby's meer voor ons.

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hahahah Jij beschrijft het exact zoals ik.
    Ik.ga mij echt niet laten steriliseren omdat meneer bang is voor zn mannelijkheid. Voor mij is het duizendmaal zwaarder, en bij hem is het zo gedaan. En daarbij hier ook dat ik.veel heftige dingen heb moeten doen.

Voor mijn gevoel is dat het minste wat hij kan doen voor onze toekomst.

Hier nog niks concreets tevens . Ik ben bijna 28, man is 26. Als onze dochter geboren is willen we eerst even rust dus denk volgend jaar zomer als de huisarts en uroloog ook akkoord gaan, wat ik hoop. En niet dat ze mij eersr nog jaren laten prutten met hormonen.
    Volgend jaar gaan we op gesprek. Hopelijk is het dan gauw gepland!

3. Draakje01

Draakje01 Niet meer actief

Bij het umcu kan je terecht op korte termijn.

Zijn er hier mensen die de sterilisatie zelf hebben moeten betalen? Hier niet in het pakket. Dus of zelf betalen (en het gekke is dat niemand mij de precieze kosten kan vertellen behalve "ongeveer 450 euro) of pakket aanpassen. Nu hebben wij al hele dure uitgebreide verzekering en nóg weer duurder heb ik geen zin in.

Nu dus een afspraak gepland en hopen dat de vage richtlijnen omtrent de kosten niet tegen vallen.

Deel Deze Pagina