vergeetachtig na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Anouk2005, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.632
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ben 12 weken terug van ons derde kindje bevallen en het gaat enorm goed met onze kleine meid.Ik ben alleen zo enorm vergeetachtig en chaotisch na de bevalling geworden.
    Het zijn kleine dingetjes:mijn andere 2 kinderen zijn in de basisschoolleeftijd en blijven over op school en het komt vaak genoeg voor dat de bekers en blikken in de verkeerde tas komen.Brood voor kind 1 in broodblik voor kind 2 enz.Vandaag moest ik gel kopen voor kind 1 maar kom er nu juist achter dat ik ook dit weer ben vergeten.Ik loop naar boven en weet eingelijk geeneens wat ik daar ga doen.Dit zijn allemaal kleine onschuldige dingen waar ik ook wel om kan lachen maar ik ben ook weleens huiverig dat ik straks iets ga vergeten wat wel heel belangrijk is.Normaal ben ik helemaal niet van het vergeten en ben ik enorm stipt.
    Komt iemand dit bekend voor en gaat dit weer over??.

Gr Ingrid.

2. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje.. had dit tijdens zwangerschap niet..

hoop ook dat het weer overgaat :) ik vergeet ook namen sneller, en woorden.. dat ik soms ff 3x moet nadenken voordat ik weet hoe iets of iemand heet
    en ook vaak dat ik denk, o dat moet ik nog even doen, maar dat ik dat dus al gedaan heb vind k heel irri
    zoals de deur op slot doen ofzo

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    İk heb het ook zo erg... om gek van te worden. Boodschappen doen is ook een ramp. zelfs een lijstje maken lukt niet omdat ik gewoon niet kan bedenken wat ik nodig heb..

İk moet volgende week weer gaan werken dus ik hoop dat ik er dan minder last van heb want anders wordt het nog knap lastig

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.247
    16.632
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Idd namen niet kunnen onthouden en soms niet op een woord kunnen komen.Ik heb soms echt het idee dat ik heel warrig overkom op andere mensen.Ik denk dan later echt bij mezelf van die zullen wel denken wat een gek mens haha

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Gaat beter hoor tegen de tijd dat je weer mag werken
    Het is nu een aal n drukke periode en je Hoofd Zit vol met zorgen voor de jongste die heeft ook de meeste zorg nodig nu ;)
    Later lach je erom

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hier ist nog steeds drama. Volgens mij heeft beeb mijn iq halverwege de zwangerschap ook ingepikt... Voel me toch onnozel zo nu en dan. Weet het antwoord op vragen niet die ik normaal wel zou weten etc

7. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn collega's worden stapeldol van mij geloof ik. Ik vergeet zo veel, terwijl ik voor de zwangerschap altijd álles op een rijtje had.
    Zou het vergeetachtigheid zijn of verschuiving van je prioriteiten? Ik denk bij mij het laatste.

Deel Deze Pagina