Hallo, Ik zal me even een beetje voorstellen; Ik ben lianne een moeder van 28 jaar, heb een geweldige zoon van 3 jaar. Mitch is geboren op 20-6-2013. Nu hebben we besloten om onze 2e kinderwens proberen te vervullen. 16 september is mijn mirena spiraal eruit gehaald en heb ik 16e en 17e heel iets rozige afscheiding verloren. Nu vraag ik me af of mijn cyclus alweer op gang is. Ben vandaag begonnen met ovulatietesten om te kijken of ik in deze week een LH piek haal. Dit zou als ik reken vanaf me vorige eisprong (30/31 augustus) wel deze week moeten komen. Ik was met de spiraal niet ongesteld, maar voelde vaak wel me eisprong. Toevallig 29augustus ook bij de gynaecoloog geweest en die kon zien dat er op links een eisprong zat die in die dagen ging springen. 30/31augustus links onder buikpijn, dus ik vermoed me eisprong geweest. Hopelijk krijg ik snel duidelijkheid hoe me cyclus weer in elkaar zit. Hoe snel waren jullie weer op de rit met je cyclus? En hoe snel waren jullie zwanger? Liefs lianne
Hier de spiraal eruit laten halen op 22 mei, op 10 juni een positieve test! Ik had twee dagen bloedverlies na het uithalen. Geloofde zelf niet dat ik zwanger was, wist ook totaal niet hoe mijn cyclus liep in de 5 jaar dat ik de spiraal had. Het was mijn man die met een test aan kwam!
Wauw ook al zo snelle zwangerschap. Onze vorige zwangerschap met mitch heeft 2.5jaar geduurd, dus zou echt een cadeautje zijn als de tweede er snel zou zijn.
In de 1e ronde Zwanger! Ik werd ook niet ongesteld tijdens de mirena. Heb hem 4 jaar gehad. Na het verwijderen werd ik na 38 dagen ongesteld, daarna gelijk 28 dagen. Toen gingen we voor de 1e ronde en gelijk zwanger! Ik duim voor je dat het snel raak is
Hier is mijn Mirena er 13 september uitgehaald na exact 4 jaar en negen maanden. Twee dagen daarna verloor ik voor drie dagen flink wat bloed en daarna was het over. Door middel van ovutesten en tempen heb ik uiteindelijk vorige week mijn ei gespot (wat gepaard ging met dagen van krampen vooraf en een enkele dag wat licht roze verlies) en nu zit ik op het wachtbankje. In principe loopt je cyclus gewoon door tijdens de Mirena, waardoor dit ook doorloopt erna. Je hebt alleen kans dat je lichaam wat uit balans is waardoor je cyclus wellicht een beetje van slag kan zijn. Tussen de geboorte van mijn dochter en zoontje in had ik ook een mirena en daar duurde het 5 maanden voor ik aan mocht tellen.
Afgelopen maandag is mijn spiraal eruit gegaan, ik heb geen enkel idee hoe mijn cyclus is. Maar vandaag verlies ik wat bruine zooi en dacht dik ongesteld te worden maar dik kun je het niet noemen. Nu ben ik aan het bedenken wanneer ik zal gaan starten met ovulatietesten. Iemand een idee?