Ik heb sinds november 2010 Implanon. Was toen gelijk van mijn ongesteldheid af. Ben echt heel blij met dat ding. Juli 2012 voor t eerst weer ongesteld. 2 weken terug ben ik ook een week ongesteld geweest en nu sinds vanmorgen weer. In november dit jaar moet ie eruit maar heb t idee dat de werking er af is. En doordat er te weinig hormonen vrijkomen ik steeds ongi wordt. Zou dit kunnen? HELP!!!
Ip is de werking 3 jaar lang gegarandeerd of heb je heel veel overgewicht? dan kan het zijn dat ie iets eerder aan vervanging toe is? Ik zal voor de zekerheid wel even de poli van de gyn bellen of de huisarts ( waar heb je m geplaatst?) om te vragen of je zeker weten nog beschermd bent, tenzij je het niet erg vindt om evt gezinsuitbreiding te krijgen
Volgens mij wil menstruatie niet zoveel zeggen over de werking van de implanon. Ik heb de implanon laten zetten in juli 2012 en heb hem er nu al uit laten halen omdat ik maanden aan stuk niet ongesteld was geworden en daarna kreeg ik opeens de zelfde klacht als jou. Maar ik zou inderdaad gewoon een bellen naar je gyn. Succes!
gezinsuitbreiding is Zeker welkom, maar als t even kan willen we nog even wachten hihi. Heb geen zwaar overgewicht, ben maar iets te zwaar. Heb m bij de huisarts laten zetten. De huisarts die ik nu heb geeft aan dat ik me absoluut geen zorgen hoef te maken. Alleen vandaag weer menstruatieachtige pijn gehad dus ben benieuwd!!