Afval in auto, oplossing

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Hoi!

Als jullie afval hebben in de auto, waar laten jullie de snoeppapiertjes/ kauwgompjes etc dan?

We hebben al van die afvalzakjes geprobeerd die blijven plakken aan de plakrand, maar ze bleven helemaal niet plakken, dus dat was geen succes.

Ik zoek een andere oplossing voor afval weg te gooien.
    Weten jullie iets?

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    In de zijvakken
    (als je uitstapt natuurlijk wel even meenemen voor de prullenbak ;))

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik doe het dus ook zoals mmeke. Wij proberen zo weinig mogelijk afval de produceren. Anders wil dat zeggen dat ik weeral eens de volledige auto moet stofzuigen.

4. Jel

Jel Niet meer actief

We doen het nu inderdaad in een vakje, maar dat kauwgom gaat dan plakken, dat is niet zo handig.
    Ben wel benieuwd hoe anderen dat doen. En inderdaad legen we het vakje regelmatig, al wel vaak pas na een aantal ritten, omdat ik het weleens vergeet. :)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Kan je dat dan niet even in een zakdoekje stoppen en dan weggooien?
    Of smintjes gaan eten ipv kauwgom ;)

6. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
  7. Jel

Jel Niet meer actief

Ja dat in een zakdoekjes of oud bonnetje stoppen, doen we al. Maar als we een passagier meenemen en al die zooi ligt daar zo in een vakje, dan staat dat zo slordig/ lelijk.
    Dat afvalbakje is misschien wel een idee. Kun je dat ook bij bijvoorbeeld Halfords kopen?

@ Pcootje, aso! :D
    Dat klopt natuurlijk wel, dat je die draai onder het rijden met je arm moet maken. Ik denk er nog even over.

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Heb je toevallig armleuningen bij je voorstoelen? Ik heb (vrij smalle) armleuningen en gebruik gewoon vuilniszakjes met handvaten, dat handvat hang ik over de leuning, aan de achterkant. Hmm klinkt ingewikkelder dan t is ;)

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ik snap wat je bedoeld, maar nee we hebben geen leuningen.

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb een plastic zak of een vuilniszak in de auto liggen.. die neem ik mee zodra ik uit de auto stap

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #12 pcootje, 16 aug 2011
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
    Haha, zal maar niet zeggen hoe mn auto eruit zag in mn vrijgezellen tijd:p
    Ik gooide alles gewoon over mn schouder, de achterbank was dus 1 grote vuilnisbak en mn asbak stroomde standaard over, dus aan de voorzijde had ik een grote asbak :) ...... gelukkig is het verstand met de jaren gekomen en ben ik nu wel netjes op mn auto en huis en ben ik al jaaarenn rookvrij :D

12. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik heb meestal ook een zakje in de auto, vaak doe ik een kleiner papieren zakje in de zijkant van de deur zetten voor kleinere dingen zeg maar, ik ben nog steeds wel een redelijke sloddervos met de auto hoor moet ik zeggen (niet helemaal verleert ben ik bang, vroeger was het nog erger... haha

Deel Deze Pagina