Hallo allemaal, Afgelopen vrijdag heb ik de mirenaspiraal laten verwijderen en nu vroeg ik me eigenlijk af hoe lang het duurt voor je weer ongesteld wordt,m en ben je dan meteen weer "normaal" ongi? Of is dit bij iedereen anders? Hoop iig dat het vrij vlot is, dan kunnen we wat mij betreft snel voor een 2e wondertje. Ben benieuwd!
Bij iedereen is dat anders.. Bij mij na precies 3 weken. Maar ik heb ook gelezen dat er mensen waren die pas na 3 maand ongi werden.
Jeetje! Echt afwachten dus, nou ja we zien het ook wel.... Hoope dat het niet al te lang duurt, al mis ik hem best wel en hoop ik op niet al te veel ongies hihi.
Ik was ook blij dat het vrij snel kwam. Dag van verwijderen wel een posi ovulatietest gehad. Helaas toen nog niet raak. Hopelijk deze ronde haha! Sommige hebben veel geluk, zijn meteen zwanger zonder ongi tussendoor.
Hihi, laat het een wonder heten, maar vandaag ongi geworden. Ik wil deze maand trouwens nog even overslaan hoor. Eerst even een normale cyclu doorlopen en dan de mei maand uit. Best grappig, 2 jaar geleden werd ik 14 mei voor het laatst ongi. Nu op een dag na wordt het de eerste echt weer.
Hangt van je cylcus af Ik heb de mijne halverwege laten verwijderen, 2 weken daarna ongesteldheid geworden. Daarna was ik zwanger
ik had 3 dagen na het verwijderen mijn ongi. daarna duurden het 102 dagen voor dat ik duidelijkheid had door een positieve test! hopelijk pakt je goed voor je uit en ben je snel zwanger of krijg je weer een nette cyclus!
Nou hier geluk! Zoals gehoopt afgelopen week een positieve test. 1x ongesteld geweest na verwijderen mirena.
Lastig hoor, dat het zo onvoorspelbaar is. Zorgen dat ik dus nooit zonder 'bescherming' van huis ga, anders wordt het zo'n vervelende verrassing als het weer op gang komt. Die van mij is gisteren verwijderd. (Nee, niet om weer zwanger te worden, maar omdat ik hoop dat het helpt om weer wat beter in mijn vel te gaan zitten. Dus ook in dat opzicht moeten we de bescherming binnen handbereik houden.. ) Niicci: is het nou toch mis gegaan? ik wilde je al feliciteren, maar dat klopt niet als ik je onderschrift lees
Ik heb echt hevige bloedingen gehad na het verwijderen, ik dacht dat dit normaal was? Echt met stolsels erbij (heel goor, sorry). Daarna precies na 3 weken weer ongesteld, ook weer heel heftig! Terwijl ik dat normaal niet heb. (Ik heb hem laten verwijderen omdat ik er echt niet tegen kon, niet om zwanger te worden)
Na 45 dagen voor het eerst ongesteld en daarna meteen zwanger. 7 weken na de bevalling tijdens mijn eerste ongesteldheid weer Mirena terug laten plaatsen.
Ik heb mijn vorige spiraal in september laten verwijderen. 3 dagen laten licht ongesteld. Daarna niks meer en in december een positie test.
Hoi dames, Afgelopen donderdag heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Vanmorgen had ik voor het eerst weer veel onge. En nu vanmiddag is het bijna niets meer, is dit normaal ?