Afgelopen maandag is mijn koperspiraal verwijderd. Ik heb hem 8 maanden gehad en verwijderen ging ook vlekkeloos. Klein steekje met eruit halen en klaar... Nu heb ik nog steeds een zeurend gevoel in mijn buik...en af en toe nog roze bij afvegen.... Is dit normaal? En Hoelang blijft dat? Heeft dit effect op de eisprong of niet?
steken hebben bij mij 2 weken aangehouden. Had en bloeding na 2 dagen voor 4 dagen ongeveer. Ook had ik een opgeblazen gevoel maar dat is opgelost met Yakult drinken ha ha. Moet wel zeggen dat hier nog een twijfel is van een zwangerschap, omdat ik niet wist je geen seks mocht hebben voor verwijderen van het spiraal. Spiraal is nu 2 weken geleden verwijderd en als het goed is moet ik binnenkort ongi worden als de cyclus klopt teminste. ..
OK, gelukkig herkenbaar dus... Bloedverlies is weg, maar idd beetje rot gevoel in de buik.... Wij zijn ook meteen aan het klussen voor een 2e, maar na mijn idee is de eisprong pas maandag
Hier ook wel wat lichte buikpijn, die van mij is 1 april eruit gegaan. Heb zelf nog helemaal geen bloedverlies gehad.
Mijn huisarts gaf trouwens wel aan dat het ook met een spiraal best een half jaar kan duren voor je cyclus normaal is. Blijft dus maar even afwachten.