Anticonceptie en overtijd

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door patries89, 30 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries89

patries89 Lid

30 jan 2019
    6
    1
    3
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik ben vanaf september aan de pil na 13 weken ziekenhuis. En ik moest eigenlijk afgelopen dinsdag 28december ongesteld worden. Ik ben tot heden niet ongesteld dus ben ik 2 dagen overtijd en ik heb wel menstruatie pijn/krampen, ben met vlagen misselijk al een week of 2 elke avond hoofdpijn en erg moe. Heb vanmorgen een test gedaan maar die was negatief. Ik weet niet wat ik moet doen huisarts bellen of nog een test doen.

Groetjes en liefs

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.942
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer ben je gestopt met de pil voor je stopweek?
    Heb je sinds september wel elke keer een stopweek gehouden en werd je toen wel ongesteld?
    Wanneer moet je weer beginnen met een nieuwe strip?

3. patries89

patries89 Lid

30 jan 2019
    6
    1
    3
    Vrouw
    Heb 22 december de laatste pil geslikt voor de stopweek. Ik ben sinds september netjes na de strip in de stop week ongesteld geworden. En ben vandaag weer begonnen met de 1e pil van de strip.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.942
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Soms slaat je lichaam een keer een stopweek over qua bloeding.
    Ik had op een gegeven moment nooit meer bloedingen in mijn stopweek.

Als jij netjes elke dag je pil hebt geslikt, geen diarree hebt gehad, gespuugd of ab gebruikt is de kans dat de pil niet gewerkt heeft erg klein.

Je zou over 2 weken nog eens kunnen testen.
    Is die nog steeds negatief, dan kan je er vanuit gaan dat je dus een stopweek hebt overgeslagen.

5. patries89

patries89 Lid

30 jan 2019
    6
    1
    3
    Vrouw

Okee dan doen we het over 2 weken nog eens kijken hoe of wat bedankt voor de snelle reactie

Deel Deze Pagina