Ik wil graag alvast S-Difrax flesjes kopen. Ik ben van plan om borstvoeding te geven, maar wil ook meteen met flesjes beginnen. Welke moet ik dan kopen? Hoeveel ml? En kunnen de flesjes zowel voor moedermelk als voor flesvoeding? Ja... ik weet er echt niets van af...
Als je graag borstvoeding wilt geven zou ik wachten totdat je kleintje 4-6 weken is omdat ze anders in verwarring kunnen raken en niet meet aan de borst willen drinken. En in een aantal babypakketten zit een gratis flesje probeer eerst die want misschien vind je baby een difrax fles wel niets en kan het daar Helemaal niet fijn uit drinken
Wij hadden voor zoontje de kleinste maat, volgens mij 170 ml Hij begint volgens mij pas bij 50 ml maar daarvoor kun je de melk afmeten in het dopje. En volgens mij kun je ze voor kunst en borstvoeding gebruiken hoor, zou niet weten waarom niet?
wil je fulltime bv geven? dan zou ik geen flesjes kopen. als je een kolf koopt, zit daar vaak een flesje bij, in de babyboxen zitten flesjes. en ik persoonlijk vind de difrax echt drama. de speen is niet handig icm bv. kijk eens naar de calma flesjes (dochter vond ze niet fijn, nichtje en neefje wel) of naar tommee tippee, die flesjes lijken veel meer op de borst, en heb je minder kans op zuigverwarring
idd als je fulltime bv wilt geven zou ik er nog geen 1 kopen. ik zou ook even afwachten want misschien wilt je kindje straks de difrax flessen wel helemaal niet. Hier wilde mijn dochter alleen de avent Natural flessen, de nieuwere naast de borst.
Wat betreft het bv-gedeelte kan ik je niet helpen, heb ik geen verstand van. Wat de difrax fles betreft raad ik je aan niet de kleinste maatjes te kopen, die gebruik je maar kort en je kunt in een grotere fles ook een kleine hoeveelheid maken (de dop heeft maatstreepjes). Hoewel ik zelf nagenoeg niet anders heb gebruikt is de difrax niet de meest makkelijke fles (veel onderdelen, ventiel dat je regelmatig moet controleren ivm vacuum zuigen) maar ook daar wen je aan.