Aerosleep in autostoel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Madeliefke, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hoi hoi,

Wij hebben voor onze dochter een Maxi Cosi Axxis gekocht. Ze past nu nog in de "gewone" maxi cosi en kan tzt dus over naar de axxis. Nu lees ik net over een aerosleep inleg die ervoor zorgt dat kindjes minder zweten in de autostoel. Bovendien is de inleg uitwasbaar. Klinkt allemaal goed moet ik zeggen.

Wie heeft ervaring met de aerosleep inleg voor autostoelen?

2. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik had em voor in de baby maxicosi, maar vond em niet super.Zij zweette zoiezo erg veel, het scheelde wel iets, maar ze lag niet opeens heel koel.
    En als ze flink zweette dan was haar stoeltje nog nat want hij heeft niet zoals bij de aerosleep voor in bed ( die vind ik trouwens de uitvinding van de eeuw!) een waterdicht laagje op de achterkant.
    Ik heb em dus ook niet gekocht voor in de vervolg stoel.
    bar

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij hebben in de Axiss een hoes gekocht. Heel Nederland voor afgebeld, nergens meer leverbaar. Navraag bij Maxi-Cosi leerde dat de hoezen half juni weer uitgeleverd worden aan de dealers. Tja, wij vertrekken vrijdag op vakantie dus hebben het in België geprobeerd (maar da's niet zo ver hoor, we wonen tegen de grens).
    Daar is de hoes ook te koop. Voorheen was die stoel van Bebeconfort, en van dat merk zijn dus nog hoezen verkrijgbaar.
    Zo'n hoes is van een soort badstof, en ook uitwasbaar. Kost circa € 30,- en past precies over de stoel.
    Misschien ook een optie?

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben ook een axiss en ik had bij de prenatal tijdens de mazzeldagen de stoelhoes besteld.
    Kreeg ik laatst een telefoontje dat ze niet weten wanneer ze weer geleverd gaan worden ivm leveringproblemen.
    Dus ik heb mijn geld terug gekregen.

In onze andere autostoel (maxicosi priori) die in de andere auto staat, hebben we een aerosleep inleg.
    Vorig jaar hebben we die gebruikt, maar wat is dat een onding zeg!
    Hij bleef niet netjes liggen en verschoof steeds als je de gordels aan het stellen was.
    Zal hem binnenkort eens weer in de auto leggen kijken hoe het nu gaat.
    Maar tot nu toe vind ik het echt een miskoop.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Overigens vraag ik me af of die wel goed past in de axiss, aangezien deze een hoofdsteun heeft.
    Kun je hem daar dan gewoon overheen doen, of moet ie onder de hoofdsteun?

6. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    ojee ik heb hem ook gekocht met idee dat het goed was voor in een maxicosistoeltje maar niet dus. ga snel de bon op zoeken van prenatal.
    dan maar ruilen

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Wij hebben ook een aerosleep gekocht voor in de maxicosi en de priori.
    In beide stoeltjes zweette onze zoon eruit.
    We hebben nu een gewone prenatal hoes en die voldoet veel beter!

8. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    wij hebben een zomerhoes van maxicosi van bad stof en moet een goede een zijn.

Deel Deze Pagina