ik had hem hier al optijd staan, zo rond de 30 weken met balonnen erin zodat de katten eraan konden wennen. en ze er niet ingingen. als ze dat wel deden knapte er een balon en dat was dus eenmalig.
Heb hem bij de eerste net na de geboorte neer gezet.. Denk dat ik het nu ook doe rond een week of 34..
Wij hadden 'm rond de 34 weken neergezet. Iedereen verklaarde ons voor gek, maar wij konden al goed wennen en dat was maar goed ook; Ryan is 4 weken te vroeg geboren.
Wij zetten hem pas neer als het kindje geboren is. Ik vind het zo'n onding in de huiskamer, dat wil ik het liefste zo lang mogelijk uitstellen! En het ding staat zo in elkaar volgens mij.. Groetjes, Anakin.
Bij ons stond hij ook al vroeg. Ik geloof met iets van 32 weken. Had ik gedaan omdat een vriendin langs kwam met haar dochterje. Kon die mooi in de box. Het was voor de honden ook wel prettig omdat we de box op hun plek hebben gezet. Nu hebben ze geen link gelegd tussen Jarissa en het verdwijnen van hun plek!
als ik hem al had stond ie er allang. helaas krijg ik me meubels pas begin juli dus moet nog even gedult hebben. ben dan ongeveer 30 weekjes zwanger dus mag er nog 10 weken wegdromen.
Mijn man heeft 'm in elkaar gezet toen mijn vliezen waren gebroken en wij aan het wachten waren op de weeën. De box staat nog steeds, dochter zit er nooit meer in. Ik laat 't maar even zo denk ik...
Ik ga hem binnenkort echt al neerzetten. Ik wil nl absoluut niet dat mijn katten erin gaan. Ik heb 2 perzen en dan zit alles gelijk onder de haren. Ik leg er dus balonnen in zodat ze er ook niet ingaan. Nou dan hebben ze een week of 12 om te leren dat ze er niet in mogen lijkt me best reeel toch