Britt krijgt 5 flessen van 180 cc en soms een 210 cc fles omdat ze niet altijd genoeg heeft aan 180 cc. Maar nou slaapt ze zo lekker snachts na de latste fles van 22u dat ze pas rond een uur of 9 wakker wordt. Maar dan kom ik dus niet uit met die 5 voedingen per dag!! Want dan krijgt ze ze om de 3 uur ongeveer. Zal ik overgaan op 4 voedingen van 210cc of haar alleen maar 5 voedingen van 180cc geven in de hoop dat ze ze dat allemaal drinkt? Is het nog niet tevroeg voor 4 voedingen per dag?
als ik jou was zal ik de eerste fles eerder geven 9 uur is best wel laat dus gewoon 's morgens wakker maken en dan om ongever 7 uur de fles geven en dan gewoon weer even terug leggen in bed volgens mij is 4 voeding nog iets te weinig voor der
Hi Silvie! Ik denk dat je het best naar je meidje kan kijken. Als ze zich goed voelt bij 4 (heel!) grote voedingen, goed groeit enz, dan zou ik het best zo doen. Misschien is 4 voedingen wat weinig, maar aan de andere kant krijgt ze ondanks die aantal toch heel wat voeding binnen!! Meer misschien nog dan 5 voedingen om de 3 uur. )(omdat ze dan haar flesjes niet helemaal leeg drinkt, misschien?!) Suc6!
Ja ik vind het best moeilijk. Ik zit echt onwijs te twijfelen. Ze heeft vmo om 9 uur een 210 fles op en ik heb haar om 13u een 180 fles gegeven. Maar dat wisselen met die flessen schiet ook niet echt op denk ik. Ze drinkt trouwens alle lessen helemaal op, tot de laatste druppel. @Miranda Ze slaapt van 2230 tot een uur of 9 .. dan hoef ik haar toch niet wakker te maken
nou tegen mij hebben ze toen der tijd gezegd dat er niet meer dan 8 uur tussen de laaste fles en de eerste fles mocht zitten en zeker toen scott nog zo klein was maar als je het zeker wil weten bel dan even het cb op dan weet je het zeker
Ik dacht dat het 10 uur was. Hier hebben ze geen cb, dus das vervelend. Ik bel de wijkverpleegkundige wel ..
Serjenka krijgt telkens flessen van 210cc en drinkt ze ook (bijna) altijd op. Doordat ze de laatste tijd ook tot 's morgens 9uur slaapt kom ik ook maar op 4flessen per dag meer. Ze blijft er gelukkig en alert uitzien, dus ik hou het gewoon maar zo. Moest ze meer willen, zou ze wel huilen. Natuurlijk is Britt nu wel een maandje jonger dan Serjenka, maar ik zou zeggen, doe wat je gevoel je aangeeft, daar kun je niet veel bij missen.
pcies meiden en die 9 uur die gelden als ze erg klein zijn dus de eerste 4 weken cailtin zat ook al snel op 4 flessen van 210 en sliep ook van 23.00 tot 9.00 de volgende ochtend ik zou je kleintje goed opserveren en doen wat zij aangeeft slaapt ze ? lekker laten slapen dan succes
Thnx meiden ... ik ga het is aankijken vandaag. Ze heeft nog maar 2 flessen op nu ... en denk dat ze het wel met 4 afkan .. maar ik kijk het ffies aan