Ja ik weet het, ben weer aan het zeuren Van prik limonade moet ik boeren. Van water krijg ik honger. Van thee en koffie word ik gek. Van sappen krijg ik maagzuur. Van chocomel en yogi krijg ik slijm. Melk lust ik niet , melk met smaakje , maagzuur! Wat kan ik dan drinken ? Iemand tips wat je kan drinken waar je geen boeren van hoef te laten en geen maagzuur van krijgt? Wat drinken jullie zoal? Ja sorry meiden , heb niet gezegt dat ik makkelijk ben 8)
Gewone melk vind ik niet lekker. Heb wel melk&fruit geprobeerd. Melk met een smaakje , daar krijg ik helaas ook het zuur van
Heb veel last van slijn, en dat soort dingen is allemaal slijm verwekkend Ja , ik heb niet gezegt dat ik makkelijk ben
misschien moet je je dan maar over een paar dingen heen zetten (bijvoorbeeld het hongergevoel of het boeren) het voor lief nemen dat dit is wat je erbij krijgt. Je zal toch moeten drinken!
Appelsap was ik verslaafd aan, maar sins gisteren word ik daar kotsmisselijk van. Wat heerlijk is, Gouwe oude TAKSI.
ik heb me de laatste maanden suf gedronken aan spa & tea framboos! Ik had die ellende die jij omschrijft met alle andere dranken ook! Om gek van te worden, ook met eten trouwens. sterkte ermee!
Hehe, bekend verhaal, hier nog zo'n siepeltje. 8) Ik vind bijna alle kant en klare frisdranken ofwel te zoet, ofwel te zuur of er zit teveel prik in. Ik drink daarom ook al jaren alleen nog maar Lessini, die met mango, limoen en meloen. Niet te zoet, niet te zuur en heel veel water erbij. Dorstlessend en lekker. Een vriendin van me kwam laatst met Carpe Diem: Kombucha. Dat is lekker joh! Wel licht koolzuurhoudend maar ik heb ook onwijs last van boeren laten en dit drankje maakt het niet erger. Tis wel duur, maar erg lekker.