Ik ben vorige week maandag bevallen van onze knul. Die eerste dag heb ik veel gevloeid. De dagen erna werd het wel minder, totdat ik weer meer ging bewegen, toen werd het weer meer. Dit was ook verteld door de kraamhulp. Maar mijn vraag is, hoelang blijf je vloeien? En hoelang hou je dat nare beurse gevoel van onderen?
Waarschijnlijk niet hetgeen je wil horen, maar bij mij duurde het 8 weken. Ik had ook gehoopt er eerder vanaf te zijn... Dat beurse gevoel was bij mij wel vrij snel weg, denk na 2 weken...
Bij mijn beide kids heb ik 6 weken gevloeid en bij de oudste werd ik ook nog direct daarna ongesteld.. Blegh. Dat beurse gevoel heb ik geen antwoord op, want 2 ks gehad.
3 weken gevloeid...en dat beurse gevoel soms nogsteeds, maar ik heb een verzakking gekregen dus misschien dat de pijn die ik voel daar van is. Het ligt er ook aan hoeveel hechtingen je hebt, want daar kan je wel lang last van houden.
Ik heb de eerste keer 7 weken gevloeid (werd wel steeds minder, maar pas na 7 weken was ik echt weer schoon; om 6 weken daarna alweer ongesteld te worden ggrrrrr) De tweede keer duurde het maar een week of 3 tot het vloeien helemaal over was. En was de kleine al 5 mnd voordat ik weer ongesteld werd, stukken beter dus dan de eerste keer Beurs gevoel? Eerste keer had ik vooral heel veel last van de enorme tros aambeien die ik aan het persen had overgehouden. de hechtingen heb ik niet eens gevoeld. De scherpste pijn was er na een klein weekje wel vanaf, maar voordat ik pijnvrij was van onderen, was ik denk ik wel een paar weekjes verder. De tweede keer had ik geen aambeien, wel weer wat hechtingen. Maar die werden er na een week uitgehaald, daarna deed het niet echt zeer meer. Weet je, het is bij iedereen anders. Denk je ergens dat het té lang duurt, of vraag je je af of het wel normaal is, bel dan je vk op. Daar zijn ze óók voor! Gefeliciteerd trouwens, met je zoon!