Hé meiden, Ik ben voornemens om aan het eind van het jaar de Mirena te laten verwijderen omdat wij voor een brusje willen gaan Ben erg benieuwd wat de Mirena doet met je lichaam en je cyclus en dan met name antwoord op de vraag "hoe snel was jij zwanger na het verwijderen van de Mirena?" Thanks voor jullie reactie!
Hoi, Ik heb 16augustus 2011 mijn spiraal laten verwijderen. 2 dagen er na dus op de 17/18 een bloeding van 6 dagen. En kijk nu na me banner bijna 7 weken zwanger. Bij ons was het in de eerste ronde al raak!
bij mij was ook direct de eerste ronde raak toen hij eruit ging, helaas is dat een miskraam geworden. Volgens mijn huisarts gaat je lichaam hard aan de bak om weer vruchtbaar te worden en dan kan je de eerste keer extra vruchtbaar zijn zei ze, maar of dat waar is... spannend succes!
@trotsemama Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super goed zeg al in ronde 1 @miek74 bij jou ook al in de eerste ronde, wow! Knuffel voor jou omdat het mis is gegaan.
Hier 10 augustus de mirena laten verwijderen, 2 dagen later een onttrekkingsbloeding van een dag of 3 gehad (stelde niks voor). Nu op dag 70 in m'n cyclus, en nog geen eisprong gehad, en helaas dus ook nog niet zwanger.
Hoi Dithje Ik heb in mei 2010 mijn spiraaltje laten verwijderen. Ik kreeg na 1 cyclus van 40 dagen meteen regelmaat met een cyclus 28/27 dagen en de 4e poging was het raak.