JA! Hier nog iemand uit Oss die zwanger probeert te worden! Zit nu in ronde 2 en mag de 18e gaan testen! Groetjes!
zit je toevallig ook op hyves? Wel leuk om een beetje contact te houden, als er meer meiden zich melden kunnen we er misschien een leuk clubje vanmaken...
Hoi Cynthia, Joepie! Nog iemand uit de buurt! Wat zou het leuk zijn om met een aantal meiden uit de buurt ongeveer tegelijk ook zwanger te worden! Zit jij op hyves Cynthia? Ik zal jullie even een PB sturen met mijn adres van hyves...
Ja hoor...hier een Bossche Bol. Wij gaan deze maand de eerste ronde in! Erg spannend dus weer, nog spannender als onze eerste zwangerschap Wendy
Dat is idd spannend! Nog geen neiging tot al te gaan testen...dat wachten is verschrikkelijk he?! Ik moet wachten tot de 30..ppffff
Hoi dames, Ik woon in nijmegen en kom oorspronkelijk uit de buurt van den bosch dus is dat nog rondom oss? Hoop dat we allemaal heel binnenkort een wondertje mogen gaan verwachten! Liefs Marleen
Hoi Marleen, Welkom! Tuurlijk is dat in de buurt! Fijn dat we al een paar meiden bij elkaar hebben. ik heb het een paar keer geprobeer op een andere topic, maar die meiden kennen elkaar al zo lang dat ik er gewoon niet tussen kom... Dacht, dan start ik er zelf maar 1! Hopelijk nog een paar meiden erbij hier en dan hebben we ons eigen gezellige kletsgroepje!
Dat had ik dus ook, ben een newbie hier en voel me dan zon inbreekster. Dus fijn dat jij wel lef hebt en een nieuw topic opende
Hoi, Leuk om te horen dat ik herken me in jullie verhaal. Ik lees wel vaak mee (helaas al ruim 1,5 jaar) en merk ook dat je er niet tussen komt. Dus ben blij dat er een nieuw topic is zodat we onze verhalen kwijt kunnen. Liefs Marleen
Marleen, waar woon je in Nijmegen als ik zo nieuwsgieirig mag zijn? Ik kom zelf n.l eigenlijk uit Beuningen (23 jaar gewoond) en heb altijd in Nijmegen op school gezeten en daar gewerkt. Gr Wendy
Hoi Wendy ik woon momenteel tijdelijk in lindenholt en we verhuizen halverwege 2009 naar beuningen. Wat toevallig zeg! groetjes marleen
Dat is wel heeeeel erg toevallig. Dus volgende vraag, waar in Beuningen ga je wonen Lindenholt ken ik trouwens zeker wel.....veel vriendinnen van vroeger zaten daar op school. Dus kwam er ook vaak...
we komen in het centrum te wonen daar zijn ze nieuwbouw aan het zetten dus nog even afwachten en dan eindelijk verhuizen In welke ronde zit je nu? En wanneer kan je testen? Liefs Marleen
O daar ja! Zit je mooi hoor, lekker overal dichtbij. Ik kom zelf nog heeeel vaak in Beuningen. Mijn ouders wonen er nog..en natuurlijk broertje en de rest van de familie. Wij zitten in de eerste ronde, wilde eigenlijk wachten tot na de jaarwisseling( nou ja manlief dan), maar hij zei van de week; ach laat de condooms ook maar zitten! Mag de 30e testen, maar of ik dat zo lang vol kan houden Toen ik net zwanger was van Eva, heb ik ook 6 testen gedaan...dussssss En hoe lang zijn jullie al bezig?
Hoi, Oke we zijn ook heel blij met ons nieuwe huisje. En inderdaad het is een heelrijk centrum in beuningen. Je hebt er echt lekker alles dichtbij. Helaas zijn we al vanaf juli 2007 bezig om zwanger te worden en het wil niet echt lukken helaas. We lopen nu in het ziekenhuis en begin volgend jaar dan gaan ze starten met ICSI. Waarschijnlijk februari. Maar toch elke maand hoop je toch dat het eindelijk een keer raak is maar helaas tot nu toe nog niet. Ik kan 25 december testen hoop dat dat een beetje geluk brengt en dat we super mooi het nieuwe jaar in gaan. Liefs Marleen