Hallo meiden, Sinds 2 weken weet ik nu dat ik zwanger ben, en hoe ik vorige week ook straalde en mij voelde alsof ik de hele wereld aankon, is dat deze week heel anders. Ik ben sneller prikkelbaar, moe en loop niet meer zo van joepie de poepie. Ik ben een beetje "mat". Ik vraag me af of meerdere dames hier last van hebben en of dit een hormonenkwestie is..... Ben nog steeds errug blij dat ik zwanger ben hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik voel me anders. Ben benieuwd naar jullie reacties, Liefs Kari
Mij komt het heel bekend voor. Ik was ineens heel onzeker en de volgende dag weer niet en juist heel moe en misselijk, m'n man moet het altijd ontgelden, want ik ben niet te genieten. Het hoort er allemaal bij, helaas.
is logisch meid. dat had ik ook vooral de eerste 12 weken. ik wilde ook perse niet dat mijn moeder kadootjes ging kopen enzo. achteraf kan ik zeggen dat het heel snel is gegaan die tijd, maarja dat is makkelijk praten.
Daar heb ik ook zo'n last van. Ik ben wel heel blij als ik over alles nadenk, maar ik ben vooral chagi en mat. Ik snap er eigenlijk ook helemaal niets van, want dit is toch echt mijn grote droom. Hoop dat het snel weer over gaat. Ik denk dat het de hormonen zijn!
Ik hoop echt dat het de hormonen zijn. Gisteren had ik echt helemaal nergens zin in, wilde alleen maar op de bank liggen, en vanmorgen wilde ik al helemaal niet opstaan. Ben een beetje lusteloos. Ik vind mezelf totaal niet aantrekkelijk, en voel me nu al dik, terwijl ik dat nog helemaal niet ben. Vanmorgen had ik een vriendin aan de telefoon, en toen heb ik ook even gehuild. Raar he. Moet wel zeggen dat het na die huilbui iets beter gaat... Wel goed om te horen dat meerdere vrouwen hier last van hebben. Ik had het alleen nooit van mezelf verwacht dat ik op sommige dingen zo heftig zou reageren.... kari
O, ik herken het ook! Maar het 'matte' gevoel kwam bij mij vooral door onzekerheid. In het begin was ik superblij dat ik zwanger was en toen... begon ik ineens te beseffen dat het nog zo pril is en dat er nog van alles mis kan gaan. Toen heb ik echt het even heel moeilijk gehad. Nu probeer ik er weer van te genieten. Maar dat valt soms niet mee, want ik ben zó vreselijk moe! Maar goed... als je weet waar je het allemaal voor over moet hebben, dan is het prima zo!
Ik ben bang dat dit de hele zwangerschap zo doorgaat. Met ups and downs. Voel je er niet rot over.... dat is normaal. De ene week kun je de hele wereld aan de andere week voel je je moe, huilerig, zielig en onzeker... Geeft niets. Maar wees eerlijk tegen jezelf en je omgeving. Vertel gewoon dat je je rot voelt en meestal na een flinke huilbui gaat ie al weer een stuk beter.. Zet em op!
Bedankt! Moet zeggen, vanmorgen ff gejankt, weer een dagje gewerkt en het gaat alweer! Thanks Liefs Karo
haha ik ben dan 15 weken zwanger en ben ook wissel vallig kan heel vrolijk zijn maar ook heel down! en soms voel ik me hellemaal niet zwanger! wie kent dat
ook ik heb dat gehad. Nu mijn buik begint te groeien en ik niet meer misselijk ben is het minder. kan er nu meer van genieten. het hoort erbij denk ik. hormonen, moe misselijk noem maar op wordt je immers niet echt vrolijk van toch? gaat vanzelf weer over.
ik voel me ook af en toe echt "zielig" jank om alle kleine dingetjes, gister liet ik een lepel vallen en toen kwamen er al tranen haha zooo genant tegenover manlief, die staat me dan aan te kijken van huh? het is toch maar een lepel? haha maar achteraf moet ik er heel hard om lachen..
Hallo, benk weer. Goh ik wist niet dat ik zoveel last van mijn hormonen zou krijgen! Ik ben heel erg onzeker en overbezorgd, om alles! Ik raak snel in paniek. (Is wel aard van het beestje, maar kon het altijd heel stoer verbloemen..) Wil echt dat die roze wolk weer terugkomt! Kari