soms komen er kinderen voorbij lopen die een sterk ruikende wasmiddel bij zich dragen ik vind dit erg fris ruiken zelf heb ik dat wasmiddel nog niet gevonden omo robijn dreft fluriel het komt niet in de buurt wie o wie weet een sterk reukende wasmiddel die je blijft ruiken?
lenor ruikt idd erg lekker gebruik het zelf ook maar dan moet ik er aan snuffelen haha bij sommigen is er dan een hele walm
volgens mij gebruiken ze dan gewoon teveel wasmiddel, vind dat juist helemaal niet lekker ruiken haha.
Ik gebruik dash. Als ik het buiten hang ruik je dat buiten het hek nog, blijft ook lang nageuren in de kast. Toen mijn droger het nog deed ging de geur wel sneller weg..
Ik gebruik Ariél en Dash, vind beiden heerlijk ruiken, je ruikt het ook lang! Alleen als je lang hetzelfde wasmiddel gebruikt ruik je het niet meer. Als ik bijvoorbeeld dan bij mijn vader ga logeren en ik doe mijn tas open met kleding dan ruik ik het weer heel sterk!
hmm en wat is te veel? het hele bakje vol? bij sommige wasmiddelen was je het uit en dan ruik je nog steeds het wasmiddel van daarvoor
Dat ligt aan de wasverzachter, als mensen daar veel van gebruiken ruik je dat als ze bijv. voorbij lopen. Persoonlijk vind ik dat niet zo geweldig, een heel klein beetje vind ik wel lekker. Die Lenor heb ik weggegooid. Echt veel te sterk en werd er misselijk van! Bah. Heb altijd Robijn. De gele of die oranje sensation klaprozen en perzik. Te sterk vind ik niet fris meer
De gele van robijn vind ik heerlijk en de roze van silan. Mijn man nam laatst sunil ofzo mee van action maar wat stinkt dat zeg brrrrr.
Heel sterk geurend vind ik niet zo lekker, maar een geurtje zeker wel. Ik ben verslaafd aan de blauwe en roze flessen van Robijn Sensation. En ik gebruik waspoeder van uuuh Witte Reus dacht ik, haal altijd zo'n gigapak bij de Action. Kleding ruikt ook altijd heerlijk.
Ik vind ook dat je je eigen wasmiddel op een gegeven moment zelf niet meer goed ruikt omdat Je aan de geur gewend bent geraakt... Als ik dan eens een andere koop ruikt het weer veel meer... En van de droger heb ik ook het idee dat het een stuk minder wordt, maar ja, ik ga toch ech nie alles ophangen
We gebruiken hier altijd die van de Lidl en die ruikt niet heel erg. Nu een keer een fles van de AH eigen merk. Die ruikt aardig sterk en lekker ook! We gebruikten eerder ook weleens Lenor, erg lekker idd.Denk dat ik alleen dan niet zo veel gebruikte want als je de fles ruikt dan ruikt ie sterk maar als de was gewassen is niet supersterk, maar wel lekker. Ik denk dat er misschien ook wel veel gebruikt wordt als je het zo duidelijk blijft ruiken.
Ik gebruik altijd de wasverzachter van Robijn Sensations, klaprozen en perzik. Echt heerlijk fris. Hij is vaak uitverkocht dus volgens mij zijn er meer liefhebbers. Merk wel dat je hem steeds minder gaat ruiken omdat je er gewend aan raakt.