Ik vind deze dekbed set gaaf voor mijn kleine man maar hij krijgt eerst een peuterbed en ze hebben niet de goede maat. Dus ben op zoek naar zulke stof. Wie o wie kan mij helpen. alvast super bedankt. groetjes kim
Dekbedset Thomas Ja lekker handig van me. Misschien iemand die weet waar ik op kan zoeken. alvast bedankt, groetjes kim
Pfieuw, je hebt jezelf denk ik geen makkelijke opgave gegeven. Puur deze stof zul je, denk ik niet vinden, Soortgelijke kleine stukken stof en dan zelf een soort van patchwork maken kan een mogelijkheid zijn. Of deze kopen en dan kleiner maken, maar mooier wordt het er denk ik niet van, want nu klopt het gewoon qua afmetingen van de vlakken. Deze is een beetje dezelfde style maar ook weer niet echt. Succes in elk geval!
je kan er ook voor kiezen om het dekbed te kopen zelf een kleiner dekbed er van te naaien, en dan van de stof die over is kussentjes te maken ofzo, want denk niet dat je deze stof heel makkelijk in ze geheel kan kopen !
Wat pinkpuma ook zegt: waarom niet gewoon een groot dekbed? Hier ook een peuterbed met een gewoon dekbed en geen enkel probleem. Alleen een stukje verder instoppen aan de onderkant!
Mmm, is een dekbed op maat knippen en stikken echt meer uitdaging dan een hoes naaien van stof aan de meter? Volgens mij is het zelfs minder werk...
Nee dit is inderdaad makkelijker maar bedoelde het zoeken naar de stof. Ik vind het eventueel ook leuk om gordijnen te maken van de stof. Dus vandaar dat ik los wil hebben. groetjes kim
Gordijnen zijn makkelijk te maken van hoezen hoor. Gewoon naden lostornen, op maat aan elkaar stikken/knippen, band en zoom erin naaien.
Onze dochter heeft een peuterbed met ook gewoon eenpersoonsdekbedhoes, lekker makkelijk met instoppen..