Haha ik vind Lenor juist weer heerlijk ruiken. Heb een tijdje omo gehad maar nu was de silan in de aanbieding dus heb ik die in combinatie met Lenor zal me benieuwen.
Ik vind Lenor wel lekker ruiken maar als je kleding lang in de kast hangt vind ik de geur echt weeig worden bah... waspoeder die lekkerruikt is Dash en Ariel ik gebruik altijd 1 van beide en koopt ze als ze in de bonus zijn
Mijn buuf gebruikte ariel en ik robijn, maar rook die van haar wel altijd heel lekker. Overgestapt op ariel en bevalt goed en ruikt nog steeds heerlijk! Wellicht toch maar wasverzachter van lenor halen dan als dat ook.lang lekker blijft ruiken.
Lenor ruik je inderdaad heel lang, maar ik vind die lucht echt walgelijk.. Kan overigens alleen oordelen over de blauwe, de rest durfde ik daarna niet meer te proberen
Hier juist geen sterk geparfumeerde wasmiddelen, en helemaal geen wasverzachter, ivm allergieën en astma in het gezin. Soms wel jammer, want ik vind het lekker ruiken van die frisgewassen kleding, maar dat weegt niet op tegen het risico van hoestbuien, eczeem en meer van die ellende.
Ja smerig he? Begrijp ook niet dat mensen die Lenor geur aan hun kleding willen hebben. Vies chemisch overheersend