Een tip tegen misselijkheid!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnetje13, 2 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Ik heb gisteren de Sea-band gekocht en ben amper nog misselijk! Terwijl ik het de hele dag was.
    Het is een polsbandje met een knopje die op een bepaald punt op je pols drukt. Werkt tegen reisziekte maar ook tegen andere vormen van misselijkheid. Wat een ontdekking!
    Bij de Hema te koop voor €5. Online is ie ook in licht roze verkrijgbaar, speciaal voor zwangeren ;) (maar wel gelijk een stuk duurder)

Bijgevoegde bestanden:

Spiegeleitje, Wij2018 en Merell90 vinden dit leuk.
  2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Grappig nooit van gehoord. Drie zwangerschappen tot aan bevalling misselijk geweest (net woensdag bevallen dus ben er goddank weer vanaf haha)

3. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Ooh gefeliciteerd!!

Haha nou inmiddels ben ik ook met het bandje om misselijk, MAAR zonder bandje is het echt niet te doen. Het geeft dus wel echt verlichting :)

4. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Bij mij hielp het helaas niet. Toen ik bij de accupuncturist was, gaf hij aan dat mijn pezen (ofzoiets) heel dichtbij elkaar zitten waardoor dat knopje niet bij het drukpunt kan komen. Als het dus niet goed werkt, kan het een idee zijn om de accupuncturist te vragen om het punt aan te prikken of het met je vinger zelf te doen!

Maar heerlijk voor de dames waar het wel werkt!! Misselijk zijn is zo naar!

Deel Deze Pagina