Handig om te weten dat jullie het allemaal hetzelfde ervaren! Nu hebben we geen testen meer nodig hehe.
ik had vorige maand ook last van ruikende urine maar het was een blaas ontsteking. anti biotica gehad en nu is het weer over.....
jah ik ook, maar dan ruikt t niet zoet, maar eerder onaangenaam. dat had ik 2 mnd geleden. nu ruikt het heel anders.. ( de kleur is niet altijd belangrijk.. ) maar de geur zegt mij wel wat.. had dat ook bij me dochter. toen was ie overgens wel donkerder.. maar ja ligt erook misschien aan wat je eet en drinkt..
Mijn urine was gisteren de hele dag heel erg geel, fluoriscerend geel. En het rook ook erg sterk dat terwijl ik erg goed gedronken had de hele dag. Gisteravond getest en zwanger
Hoi, Jah bij mij is het ook mooi geel vandaag .. licht met een goudgele gloed alleen dan niet goud kleurig.. maar apart geel .. t is nie meer zo donker.. t ruikt nog wel zoet
Bibiche, wanneer was de laatste dag van je laatste menstruatie, en je test gister positief met welke test ? enuh dame GEFELICITEERD
22november voor het laatst ongesteld. En gisteren getest met kruidvat testen. Ik moest gisteren eigenlijk ongesteld worden. Dus pas op NOD gele urine gehad.
Huh wat raar dan, aangezien mijn menstruatie laatst 19 nov was, en mijn Nod nog vijf dgn verwijdert is. hoe lang is jou cyclus dan?
Ik heb ook witte vlokken in mijn urine. Verder is mijn urine neon geel (zoals een markeer stift) Dat is niet 1 dag.. maar ondertussen al 3 dagen. Heb de HA gebeld en die dacht dat ik zwanger was. Ik zei toen dat dat niet kon omdat ik ongesteld ben geweest en dat was zo erg dat het vruchtje dat niet kon overleven. Het is ook geen blaasontsteking of nierbekkenontsteking want hoef niet veel te plassen en het brand niet. Nou moet ik nog enkele dagen wachten omdat de HA met vakantie is. Dus nou moeten we wachten en kan ik pas maandag terecht bij de HA.
mijn urine is sinds 2 dgn ook wat donkerder.. normaalalleen de ochtend urine, maar nu wordt ook de rest van de dag de urine donkerder..had ik ook bij de andere zwangerschappen... we zullen zien.. ik geloof t pas bij een posi test.. en dat duurt nog ff....
ik geloof het ook pas als ik positief test.. en ik denk dat het dan zelfs niet tot me doordringt.. weet wel dat ik er erg blij van word haha
Ik begin ook steeds meer te twijfelen of k geen test moet gaan doen begin ook andere "klachten"te krijgen zoals enorme spierpijn in mijn benen steken in mijn buik en een vreemd opgezette buik enorm moe rommelende darmen. De geur is overigens sinds 3 dagen weg. De kleur blijft wel erg donker. Ik slik normaal de pil maar heb vorige maand doordat ik in het buiteland zat en mijn strip vergeten was 4 dagen gemist. Heb hem vervolgens wel doorgeslikt en toen ik stopte heb k wel wat bloed gehad maar echt maar heel weinig. Bizar weinig nu ik er overnadenk. Pffff toch maar even testje halen wat denken jullie?
meid!als je van je onzekerheid af wil zou ik als ik jouw as idd even een testje halen. hopelijk weet je dan meer! liefs snippie
haha, volgens mij is die geur nu bij mij ook weg, en ja slik ook de pil, want had geen planning om zwanger te worden.. zit net op de twaalfde pil en aangezien ik door die map pil al een bloeding heb gehad, in me inlegkruisje, kleine beetjes, met bruin en roze verlies, wou ik natuurlijk geen derde bloeding.. heb zeer heftige kramp gehad, zodat ik dr wakker van werd, van de pijn en ik op wc ben gaan zitten ( zelfs gedacht aan miskraam ) later op forum gelezen dat dat mijn innesteling geweest kan zijn, heb ik bij me dochter helemaal niet gehad, ik denk dat je een testje moet wagen, en 2 wkn a een week later nog is testen
Hoi, Ik heb al verschillende berichten gelezen over sterk ruikende urine, ik heb dit nu ook. de kleur is ook erg donker mmm maar is dit nu wijzend op een eventuele zwangerschap? want ik ben een beetje in de war, ik zie ook berichten over zoete geur, wat wel aangenamer zou zijn gr Bica