Hallo! Ik had nog zo'n cadeaupasje van 10euro liggen en had weer kleedgeld voor de kleine. Aangezien ze ondertussen echt uit de rompers maat 74/80 enzo klapt dacht ik, moet toch echt nieuwe hebben. Was er laatst ook al geweest, (de hema) en toen hadden ze bijna geen rompers. En vandaag weer niet. Dus ik vragen, hebben ze al heel lang leveringsproblemen met de rompers, in heel veel filialen. Echt balen.. Ik moet echt rompers maat 86/92 hebben, heb er nu niet zoveel in die maat! Nouja, denk dat ik dan maar naar de H&M ga. Meer hier ook 'last' van? Of hebben ze bij jou in de hema wel? Groetjes
hier ook al 2x naar de hema geweest. Vandaag nog idd hadden ze hier ook niets alleen met lange mouwen maar ja die vind ik echt niet fijn. Ik vind die van de hema altijd zo fijn. Bij ons hing er trouwens eenkaartje bij tijdelijk niet leverbaar
Volgens mij liggen ze hier in de Hema (Maastricht) wel gewoon. Welke rompers heb je, de "gewone" of de stretch? Heb voor Juul altijd die stretch en die vind ik echt superfijn, doet ze ook idioot lang mee omdat ze lekker meerekken. Ze zit nu nog makkelijk in maatje 62-68 (is ook wel een klein meisje). Zal ik morgen even voor je kijken bij de Hema hier, eventueel kan ik ze je wel opsturen als je ze dringend nodig hebt?
Ja die lange mouwen heb ik nu niet nodig. Het liefst zonder mouwen of korte mouwen. Ik ook, ze zijn lekker stretch, en wijd bij de beentjes. Mijn dochtertje is nogal stevig en heeft hele dikke beentjes! Baal er wel van, ben echt benieuwd wanneer ze er weer zijn.. Hier hing geen kaartje met tijdelijk niet leverbaar, hadden ze eigenlijk wel even mogen doen..
ja de hema rompers zijn geschikt voor babys met dikke billen haha sommige bv van de kruitvat zitten te strak bij de billen. Bij de andere hema hing ook geen kaartje op het schap.
Miffy, oh dat zou wel fijn zijn. korte mouw (stretch) spaghettibandjes (die dubbelverpakking) zonder mouwtjes (ook dubbelverpakking dacht ik)
En dan maatje 86/92.. Zal even kijken of ze miss op de site staan! Maar wel raar als de ene winkel ze heeft en de ander niet.
Nee ook niet.. (dacht ik al) Deze rompertjes bedoel ik: Zonder mouwtjes HEMA - baby - rompertjes - rompertje ajour HEMA - baby - rompertjes - 2-pak rompertjes slakje Spaghettibandjes HEMA - baby - rompertjes - 2-pak luierpakje HEMA - baby - rompertjes - rompertje Korte mouwtjes HEMA - baby - rompertjes - rompertje
Bij ons nog volop rompers, alleen veel met lange mouwen al (wintercollectie) terwijl ik er nog een paar met spaghettibandjes zocht
Hier ook heel veel rompers. Ik denk dat het komt omdat er een hoop franchise Hema's zijn. Daar zal het verschil wel in zitten denk ik...?
Ik kwam laatst een keer bij de zeeman en ik moet zeggen dat die rompers stukken goedkoper zijn en absoluut niet onder doen voor de rompers van de hema. Mooie smalle halsjes zodat ze goed aansluiten (vooral bij baby's) Het is maar een tip...
Hier in Amersfoort (beide filialen) ook bijna geen rompers te vinden. In de omgeving van Roosendaal wel weer heel veel (wonen schoonouders).
Als je op de site kijkt van Hema zie je ook inderdaad dat er veel niet leverbaar is op het moment. Op de site van Hema kan je trouwens bestellen en dan afhalen in een filiaal bij jou in de buurt. Deze: HEMA - baby - rompertjes - 3-pak rompertje zijn trouwens nog wel op voorraad, ik weet niet of het wat is?
Mag ik trouwens even een vraagje stellen over de rompers? Lisa is nu bijna uit maat 62/68 gegroeid en de volgende maat is dan 74/80, maar vallen die dan niet opeens heel groot? Niet dat ik er nu veel aan heb dus, aangezien ze ze nu niet hebben
@snoopy1979: Dat hebben wij ook hoor! Ik heb het id dat Hema rompers vrij breed vallen (zoals Erised ook al aangeeft). Ons meiske past 62/68 van de hema al een tijdje niet meer (in de lengte) maar ik heb 2 rompers met spaghettibandjes in 74/80 en die zijn heel ruim. De bandjes zakken dan ook regelmatig van haar schouders. Persoonlijk vind ik de rompers van kruidvat (Bambino valt groot en Forever friends valt klein) en H&M (rib stretch model zonder mouwen) heel mooi. Heb ook een hele lieve van Henk ten Hoor en die vallen klein, want daar past ze al in maatje 80! Wil hier wel even kijken bij de hema, maar koop ze dus niet meer.
Hier passen ze inderdaad in de breedte nog wel aardig (behalve bij haar benen, zelfde probleem als Eerised ), maar in de lengte gaat het haast niet meer. En ik wil rompers met spaghetti bandje of in ieder geval zonder mouwen, gaat bij de Hema dus even niet lukken.
Als er op de site staat dat het tijdelijk niet leverbaar is, dat wil nog niet meteen zeggen dat ze het ook niet in de winkel hebben hoor! Ik zocht namelijk een voedingskussen, en op de site stond dat die tijdelijk niet leverbaar was. Ben toch even in de winkel gaan kijken (tegenover ) en daar hadden ze er nog 5!! Maar wat ik al eerder zei, het kan er aan liggen of je Hema een franchise is, of niet. De onze is dat in ieder geval wel en heeft nog voldoende rompers! (Hoogeveen btw )