Afgelopen woe hebben mijn man en ik geklust voor de 2e, donderdag voelde ik me hodsberoerd met koorts, donderdag even een rust dag ovu test was ook negatief. Nu hebben we gisteren en ovu test gedaan en die was positief heb zelfs nog iemand van de apotheek er na laten kijken want ik geloofde het niet. Gister avond dus weer geklust, Nu ben ik (zaterdag) weer hondsberoerd met koorts. Maar omdat ik nu dus vruchtbaar zou zijn heeft het nu invloed op eventuele verdere voortgang nu ik (weer) koorts heb, of zouden ze gewoon hun weg wel zwemmen? Groetjes Ramona
Hoi meid, ik heb verleden week een curretage laten doen , omdat ik een miskraam had. koorts kan een miskraam veroorzaken , want mijn miskraam is gekomen omdat ik 40 graden koorts had! en de dokter waarschuwde me dat dit op een miskraam kon uitdraaien. nu weet ik niet als koorts de kans om zwanger worden kan verminderen, heb ik geen idee van. ben ook wel benieuwd.. groetjes passoatje
neen hoor niet zo ver , 8 weken maartoch.. wij zijn al weer opnieuw bezig en hopelijk mag het weer zo snel raak zijn als bij mijn vorige miskraam! toen was ik de week erna alweer zwanger dus duimen maar! groetjes
Ik voel me nu ook erg beroerd met koorts, maar ja we zien wel. Anders misschien volgende maand! Beterschap!
als een man koorts krijg, kan dat de kwaliteit van het sperma tot wel zo'n 3 maanden verminderen.. dat weet ik dan, van de vrouw weet ik het niet!