Sterk voorgevoel geslacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lizzy1985, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Ik zat er beide keren naast.

2. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Bij de eerste was mijn man overtuigd van een jongetje, ik wist het echt niet maar bleek een meisje.

Nu ben ik overtuigd een jongetje, nu weet mijn man het niet. Nog even geduld, over ongeveer 7 weken weten we wat het is.

3. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Ik heb altijd gezegd mijn eerste kindje zal een meisje zijn! Tijdens zwangerschap dat gevoel nog steeds... Omgeving is verschillend, de ene denkt jongetje de ander denkt meisje... Nou we krijgen dus een prachtige meid! Ik kan het nog steeds niet geloven! Wij houden het alleen geheim voor vrienden en kennissen, opa's, oma's, ooms en tantes van de kleine meid mogen het wel weten. :D
    Ik zit nu echt op een roze wolk! <3

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ja bij de eerste een jongen, bleek bij de geboorte ook zo. ;)

Bij de tweede ook een jongen, maar was een meisje. Dit wisten we al bij de 20-weken echo, maar toch bleef ik tot de geboorte het gevoel houden dat het een jongen was en dat ze het verkeerd gezien hadden :p

Nu het gevoel dat het een meisje is, maar we zullen het wederom pas bij de geboorte weten.
    Al droom ik de laatste tijd alleen maar over jongetjes haha.
    Ach eigenlijk houd ik het gewoon op 50%, want mijn gevoel heeft er al een keer flink naastgezeten.;)

5. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ik was zoooo sterk overtuigd dat een jongen zou worden. Echt 99% zeker, dromen over een jongetje en gewoon een gevoel..
    Totaal mis haha we krijgen een meisje ;)

6. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Bij de eerste dacht ik een jongen maar twijfelde ook soms dat het een meisje was maar een jongen

En nu zwaaaaaar er van overtuigd een meisje en mijn hele omgeving ook maar kijk onderschrift &#128514;&#128514;

7. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Beide keren wist ik zeker dat het een jongentje zou zijn. Beide keren bleek het bij de bevalling een meisje :D

8. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Bij ons dochtertje had ik de positieve test en ik wist meteen dat het een meisje was. Iedereen anders dacht een jongen.

Bij de zwangerschap nu, geen voorgevoel gehad.

9. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    Bij mij klopte t wel. Ik 'wist' t gewoon.
    En ja hoor.. het klopte. Geen verrassing tijdens de geslachts bepaling :)

10. Bloeem

Bloeem Actief lid

28 nov 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij m'n eerste twee kinderen had ik gelijk, nu is het afwachten! Ben zo benieuwd.

11. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Eerste zwangerschap deed ik een test en die was positief. Zei tegen mijn man: ik ben zwanger! Van een meisje!
    Haha en dat klopte, al wisten wij het geslacht pas bij geboorte.

Tweede zwangerschap had ik zo veel andere kwaaltjes en een hele andere buik dat ik dacht hee het zou wel eens kunnen dat het een jongen is. Maar eigenlijk geloofden man en ik dat niet, hebben altijd het idee gehad dat we dochters zouden krijgen. En ja het bleek nog een meid :p:)

12. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben een behoorlijk nuchter persoon. Als mensen tegen me zeiden, "het wordt een jongetje of het wordt een meisje, ik weet het zeker", dan dacht ik steevast "leuk voor je, maar ik geloof er geen bal van!"

ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat het een jongetje was, en dit bleek te kloppen. Ik geloof wel dat je dat misschien een soort van kan aanvoelen, maar bij mij was het denk ik ook vooral de invloed van dat op internet en literatuur etc. je kindje bijna altijd aangeduid wordt als "hij".

Zoals ik al zei.. Vrij nuchter..;)

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.282
    6.195
    113
    Ja ik zeg altijd: het is een 'hij' tot het tegendeel bewezen is :D

14. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij en vele met ons zaten er helemaal naast :)

15. Justme87

Justme87 Actief lid

16 jul 2015
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist echt zeker dat het een jongetje was, kon me gewoon niet voorstellen dat het een meisje zou zijn. Mijn gevoel was goed en het werd een jongen

16. NiBu

NiBu Actief lid

24 nov 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf geen ervaring, maar vaker meegemaakt o.a. bij mijn broer dat het sterke voorgevoel niet klopte (mijn nichtje heeft in het begin veel jongenskleding aangehad ;)

17. Coco20

Coco20 Lid

31 mrt 2015
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik dacht heel sterk dat ik een meisje zou krijgen, heb ik vanaf t moment dat ik wist dat ik zwanger was gezegd. Mijn vriend was daar ook helemaal van overtuigd. Op de dag van de echo sloeg mijn gevoel ineens om en kreeg ik sterk een gevoel dat het een jongen werd.. dat klopte!! Een sterk voorgevoel aan het begin zegt dus niks haha.

18. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik heb echt een jongens gevoel. We praten zelfs al over hij. Een meisje is ook welkom. Ik vind het allebei leuk. Maar mijn gevoel zegt zo een jongen. Ik moet alleen nog even geduld hebben of mijn gevoel word bevestigd.

19. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Ik had ook een enorm sterk gevoel dat het een jochie ging worden, ook iedereen in mijn omgeving dacht dat, uiteindelijk blijkt het toch echt een meisje te zijn. Gevoel zegt dus niet alles. ;)

20. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Haha nou ben benieuwd. Een meisje vind ik ook leuk. Ik vind het allebei leuk. Het maakt mij niet zoveel uit.

Deel Deze Pagina