Bij de eerste zwangerschap wist ik meteen dat het een jongetje zou worden. En dat klopte ook! Deze zwangerschap heb ik nog geen voorgevoel gehad.. Ik weet het echt niet
Wij hebben heel sterk het gevoel dat het een jongen is. A.s vrijdag de 20 weken echo, dus dan weten we het
Bij mn dochter wist ik het echt niet. Nu ben ik helemaal overtuigd van nog een meisje. Ik ben denk ik in shock als t een jongen blijkt te zijn. Wat nog tot de bevalling een verrassing zal zijn.
Bij mijn dochter wist ik het vanaf begin. Bij deze zwangerschap dacht ik ook 100 % een meisje. Ik moest dan ook heel even schakelen dat we een zoon krijgen Maar wat vind ik het geweldig!
Ik dacht bij de zwangerschap van onze dochter dat ik zwanger van een jongen was, maar ze is toch echt een meisje. Al is ze geen meisje meisje Deze zwangerschap hoop ik alleen maar dat ik hem/haar in april in mijn armen mag sluiten. Heel pril zwanger(vandaag waarschijnlijk 4+5 dagen) en vorig jaar 2 miskramen gehad..
Wij hadden bij de eerste het gevoel dat t een meisje zou worden, het bleek een jongen. Bij de tweede wist ik vanaf dag 1 dat het een jongen zou zijn en dat had ik wel juist. Nu zegt mijn gevoel een meisje maar dat komt meer omdat ik altijd gedacht heb nog een meisje te krijgen. Ben benieuwd 26-8 hebben we geslachtsbepaling
Ik had bij m'n eerste twee echt geen idee.. We hadden t kamertje voor de eerste al helemaal uitgekozen voor we wisten wat t zou worden. Neutraal lief babykamertje Het werd n jongen. De tweede n meisje. Nu ben ik (net!) zwanger van de derde en ik heb nu opeens wél n voorgevoel dat t n jongen wordt. Maar dat moeten we nog n tijdje afwachten dus
Oh ja bij m'n tweede had ik overigens wel een hele andere zwangerschap, veel langer en meer misselijk! Dat kan n voorteken zijn, maar klopt ook bij veel mensen niet..
Mijn man en ik denken ook voortdurend dat we een jongetje verwachten. Als ik zo nadenk over wat er nog gaat komen, 'zie' ik ook steeds een zoon en hoewel ik vroeger altijd een meisje wou, kijk ik nu toch steeds onbewust uit naar jongenskledij en spulletjes. Ik geloof eigenlijk helemaal niet in het op voorhand aanvoelen van zo'n dingen. Je hebt 50/50 kans, that's it. Maar TOCH laat ik me ook wel vangen, hihi. Jammer dat het nog zo lang wachten is vooraleer we het zullen weten...
Bij de 1e echo dacht ik al.. kijk daar is mijn zoon! Laatst droomde ik dat ik een zoon had.. het gevoel zegt jongetje dus. Maar goed.. dat zien we in januari wel
Bij de positieve test zei ik tegen ml dat mijn gevoel zei dat het een jongetje zou worden. Bij de 12 weken echo werd mijn gevoel alleen naar sterker. Met 16 weken een echo laten maken en mijn gevoel was juist. 😊
Hier vanaf eisprong t idee dat ik zwanger was en dat t een jongen zou zijn. Met 13 20 28 31 weken bevestigd
Mijn man en ik dachten beide heel sterk dat het een jongetje werd, maar ik ben toch echt in verwachting van een meisje
Ik heb altijd al gedacht dat ik een jongens-mama zal worden. Wel 4 jongetjes achter elkaar. Sinds ik getrouwd ben en aan kinderen dachten zag ik altijd een jongen voor me. Nu ik zwanger ben geeft mijn gevoel nog altijd een jongen aan. Heb momenteel alleen een jongensnamenlijst samengesteld. Dus ik zou zeer verrast zijn als het een meisje zou zijn. Maat absoluut BLIJ verrast!
Ik had een sterk gevoel dat we een meisje zouden krijgen, en ja hoor... het is bevestigd op de echografie een week geleden
Hier roept iedereen dat het een meid gaat zijn maar wij zijn ervan overtuigd dat het een knul gaat worden. Gezien tijdstip van conceptie lijkt me dat ook de meest mogelijke optie