sterk voorgevoel over het geslacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dopneusje, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Bij de eerste wist ik vanaf het moment dat ik een positieve test had 100% zeker dat het een jongen was. Dat klopte.
    Bij de tweede had ik echt totaal geen voorgevoel en dat werd een meisje.
    Nu weer het idee dat het een jongen is, maar ben niet zo overtuigd als de eerste keer.

2. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Bij mijn dochter, nu bijna 6 jaar, wist ik 100% zeker dat het een meisje zou zijn. Had al roze spulletjes gekocht voor ik op een echo had gezien dat het een meisje was haha. Nu wist ik zeker dat het een jongen zou zijn en inderdaad het is een jongetje :). Ook dit keer weer als eerste een babypakje gekocht zonder te weten wat het zou worden

3. dopneusje

dopneusje Niet meer actief

wat een leuke reacties allemaal zeg, het valt me op dat er toch wel veel voorgevoelens uitkomen :D, ben zeer benieuwd of ik het deze keer ook weer juist heb, we wachten nog maar even af ;)

4. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hier heb ik heeel sterk het gevoel dat het een jongetje is! We weten het hopelijk over 10 dagen. :)

I'll keep you posted! ;)

Liefs,

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Bij de eerst moest en zou het een meisje zijn, het kon gewoon niet anders... en het was ook een meisje!
    Nu, bij de tweede, ben ik er van overtuigd dat het een jongen is. Zelfs mijn man heeft gedroomd dat we een zoon krijgen haha. Maar of het zo is.... hopelijk weten we het 7 februari zeker. En als het een meisje is zijn we even blij hoor... dan hield ons voorgevoel ons gewoon voor de gek!

6. Linana

Linana Niet meer actief

Bij de eerste wist ik 100% zeker dat het een jongen zou zijn en ik had gelijk. Nu weet ik het eigenlijk niet. Het ene moment denk ik meer dat het een jongen is en het andere moment een meisje.

Mijn zoontje pakte afgelopen week wel de echo foto uit de al en riep: mama! Baby! Meisje!!
    Dus wie weet heeft zijn gevoel wel gelijk haha

7. Ingtwiede

Ingtwiede Actief lid

18 jul 2013
    299
    52
    28
    Hier hadden zowel mijn vriend als ik (evenals een paar vrienden) het gevoel dat het een meisje zal gaan worden. Bij mij was dit gevoel heel erg sterk.
    En inderdaad bij de 20 weken echo bleek dat we een meisje verwachten.
    Volgens de echoscopiste (?) gebeurde het vrij vaak dat het voorgevoel bevestigd werd.

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ik denk ook dat is een meisje krijg, dit vanwege een gebed van mijn en een droom van een vriendin (lang verhaal). dit was al een jaar vóór de zs dus was er vóór die tijd al van overtuigd...
    of dat nou echt mijn voorgevoel is...? soms weet ik het zelf niet meer.

af en toe twijfel ik zowieso. een jongetje is ook wel heel leuk, vooral voor mijn man en schoonfamilie. ik woon in Spanje, mijn familie woont hier niet en hier zou een jongetje wel erg leuk zijn (er zijn al twee meiden).
    bij mijn familie in Nederland is een meisje juist weer leuk...
    en mijn meisjesnaam is ook wel erg leuk.. dus ik denk tóch een meisje. zou toch meer verbaasd zijn als het een jongen blijkt te zijn.
    in mijn omgeving zijn al zoveel jongens laatste tijd geboren dat het weer eens tijd wordt voor een meisje. en die zit in mijn buik!! :D ;)

9. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had bij de eerste heel sterk het gevoel dat ik zwanger was van een jongen en dat kopte. Nu was ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben van een meisje. Had bij de 20 weken echo de naam al uitgekozen en in mijn hoofd wist ik precies hoe het kamertje eruit zou komen te zien. Had zelf van oma al een roze pakje gekregen. Oma en andere in mn omgeving zijn er allemaal zeker van dat het een meisje is.
    Maarrrrr bij de 20 weken echo bleek het toch echt een jongen te zijn. Ik viel daar van schrik bijna van te stoel haha

10. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.503
    1.853
    113
    Bij onze dochter wisten we het niet en we hadden allebei sterk het gevoel dat het een meisje was. We zeiden zelfs onder elkaar al vanaf een week of 17 altijd, als we het over de baby hadden haar naam.
    Iedereen in onze omgeving verwachtte echter dat het een jongetje zou zijn. Dus ik zei wel eens: we moeten echt ophouden hoor! Straks is het wel een jongetje. Maar nee, het was dus wel echt een meisje.

Nu moet nog blijken of mijn gevoel juist is...

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik dacht en hoopte met mijn ex altijd dat het en meisje zou worden.

Met mijn huidige vriend heb ik vanaf de eerste test gedacht dat het een jongen zou zijn.
    Kon het ook niet uit mn hoofd krijgen, praatte alleen maar over hij, we hadden al een jongensnaam en toch meer stoere kleren zonder roze en wel met blauw erin.

Een paar weken voor de geslachtsbepaling ben ik uit zelfbescherming naar meisjeskleding gaan kijken, meisjesnamen gaan bedenken en mezelf proberen voor te stellen dat ik dalijk een meisje zou hebben. Maar toch kreeg ik dat maar niet in mn hoofd en voelde het niet natuurlijk.

Uiteindelijk was mijn voorgevoel dus helemaal juist.

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik had dit ook.

Bij mijn eerste wisten we niet wat het geslacht zou worden en had ik heeel verbaasd staan kijken als er een meisje ui was gekomen...

Nu had ik het iets minder, maar ik neigde wel veel meer naar een meisje... en het klopte ook dit keer.

13. Anoniem1967

Anoniem1967 Actief lid

8 jun 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze zwangerschap heeft de vader van dit kindje een sterk voorgevoel dat het een jongen is. Ik heb echt geen idee. Ik moet nog 3 weken wachten op de geslachtsbepaling en dan weet ik het. Vader is uit beeld en laat ik ook niet weten wat het is.

Bij de eerste wist ik zeker een meisje. 2e had ik hoop op een jongen maar weer een meid en 3e ging ik van een meid uit en is ook een meid. 4e is even nog afwachten wat het is

14. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de 1e dacht ik zeker te weten dat het een jongen was. Plaatjes van jongens babykamers opgezocht, jongensnamen bedacht etc. Tot een collega naar mijn buik wees en zei: dat wordt een jongen! Toen schreeuwde mijn hele lijf: echt niet? Het was ook inderdaad een meisje:D

Nu heb ik helemaal geen idee. Terwijl ik het bij anderen altijd weet en ook eigenlijk altijd goed heb. Maar deze zwangerschap lijkt heel erg op mijn vorige zwangerschap, dus je zou zeggen weer een meisje. En ik heb altijd gedacht alleen maar meiden te krijgen. Maar het zou me toch niet verbazen als het een jongen is.;) Nog 1,5 week wachten...

15. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Vanaf de positieve test dacht ik een meisje. Heb er ook niet aan getwijfeld. Ik begon ook steeds in haar en zij te praten en dacht ook straks is het een jongetje en praat ik steeds in zij vorm, dat zou raar zijn haha. Maar het is echt een meisje ;)

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier sterk het gevoel dat het een jongen zou worden. Nou ik zit er enorm naast haha. Het is een echte meid, was even omschakelen.

17. Emma73

Emma73 Actief lid

19 nov 2013
    424
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wist ook zeker dat het een jongen was. Mijn gevoel zei gelijk vanaf de postitieve test een jongen. En ik had geen voorkeur

En idd ik had gelijk.

18. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Ik had deze keer sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn...dat klopte.

Maar bij dochter was ik overtuigd van een jongen.....dus toen zat ik er compleet naast.

19. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Het geslacht staat opgeschreven in een enveloppe.
    Maar ik droom telkens van een jongetje, heb de troetelnamen voor een jongen al in gedachte en ga eigenlijk uit van een jongen.
    Het zal flink omschakelen zijn als het een meisje is, maar dat zullen we pas over een 14 weken weten.

Deel Deze Pagina