kleine last van al die weeen steeds

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sterretje08, 11 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede middag verloskundiges

hier nog een vraag van mij

Ik heb sinds vorige week donderdag al last van weeen
    Niet contstant maar op en af
    De ene keer ook meer voorweeen denk ik, en de andere keer echt weeen die ik dan ook weg moet puffen
    Ik ben vorige week vrijdag en zaterdag voor een ctg geweeest, waarop bleek dat alles geod was met de kleine

Toch maak ik me erg zorgen
    Zelf heb ik heel erg last van alles en ben behoorlijk uitgeput steeds, gelukkig toevallig vannacht wel heerlijk kunnen slapen
    Ik maak me erg zorgen of de kleine nou ook al die tijd al zo'n last heeft van wat er allemaal gaande is in mijn buik

Ik ben heel erg bang dat er iets met hem gebeurt, zou zo graag willen dat het nu eens doorzet, maar ja daar heb ik niets over te zeggen en ik kan er geloof ik ook helemaal niets aan doen of het nu wel of niet door zet

Mijn vraag is dus, heeft de kleine er nu ook zo'n last?
    En hoe lang kan hij dit volhouden?
    Of is hij straks helemaal uitgeput ook als hij geboren word?

Naar mijn idee is de kleine beter af als hij uit mijn buik is, maar ik neem dat dit toch niet zo is?

Bedankt alvast!

Groetjes Ster

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je kindje word door het vruchtwater beschermt. Hij of zij ervaart de harde buiken veel anders dan jij en heeft daar veel minder last van.

Geen zorgen als je kindje het zat is zal de bevalling gaan beginnen!

Imke

Deel Deze Pagina