ik heb al ongeveer een week het gevoel dat er iets borreld in me buik en het is telkens echt maar van korte duur. nu zit ik achter de comp met me benen overelkaar zeg maar en voelde ineens een soort van gebonk in me buik, beetje het ritme van een kloppend hard maar dan duidelijker en alleen links. het duurde maar een paar seconde maar was wel echt voelbaar en onbekend. ik ben bijna 17wk en me placenta ligt op de achterwant. kan het zijn dat dit mijn kindje was. ik vond het een raar gevoel en schrok er een beetje van. niet dat het pijn doet ofzo hoor maar het kwam zo onverwachts.
Ja hoor, waarschijnlijk is het echt je kindje geweest! Ik voelde mijn frummel ook voor het eerst met +/- 17 a 18 weken... Heerlijk gevoel he?!
het is nog een beetje onwerkelijk maar inderdaad wel een appart gevoel. jammer dat het maar van zo korte duur was maar wacht in spanning tot de kleine weer van zich laat weten.
zou heel goed kunnen dat het je beeb is. Ik voelde het ook rond 17-18 weken en heb de placenta ook aan de voorwand. leuk he? geniet er van!